مشاوره تحصیلی

ساخت وبلاگ

بهترین منابع کنکور 98 انسانی کدامند؟

در تمامی گروه های آزمایشی پنج گانه، علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، زبان خارجی و هنر باید هم پای پیشرفت مطالعه در دروس تخصصی، به مطالعه دروس عمومی نیز پرداخت.

در این مقاله سعی بر این داریم بهترین منابع عمومی کنکور 98 انسانی و همچنین بهترین منابع اختصاصی کنکور 98 علوم انسانی را توضیح دهیم:

دروس عمومی و اختصاصی کنکور 98 انسانی شامل چه درس هایی می باشد؟

دروس عمومی رشته علوم انسانی شامل:

ادبیات فارسی، زبان عربی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی

 دروس اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی شامل:

ریاضی، اقتصاد، روانشناسی، علوم اجتماعی، تاریخ و جغرافیا، فلسفه و منطق، زبان و ادبیات فارسی می باشند.

 

بودجه بندی کنکور انسانی 98

بهترین منابع عمومی کنکور 98 انسانی را چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین منابع کنکور 98 رشته انسانی در دروس عمومی عبارتند از :

1- بهترین منابع زبان وادبیات فارسی کنکور 98 انسانی:

1- ادبیات فارسی 2 ، کد کتاب 220/1 ، سال دوم دبیرستان ، چاپ 1394 ، درس عمومی کلیه رشته ها

2- ادبیات فارسی 3 ، کد کتاب249/2 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ، درس اختصاصی علوم انسانی

3- زبان و ادبیات فارسی عمومی ،کد کتاب 283/1 ، پیش دانشگاهی ، چاپ 1396 ، درس عمومی کلیه رشته ها

4- زبان فارسی 3 ، کد کتاب 249/4 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395  ، درس اختصاصی علوم انسانی

2- بهترین منابع عربی کنکور 98 انسانی :

1- عربی 2 ، کد کتاب 224/2 ، سال دوم دبیرستان ، چاپ 1394 ، درس اختصاصی علوم انسانی

2- عربی3 ، کد کتاب 254/2 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ، درس اختصاصی علوم انسانی

3- بهترین منابع دینی وزندگی کنکور 98 انسانی :

1- قرآن و تعلیمات دینی 2 ( دین و زندگی )  ، کد کتاب 222 ، سال دوم دبیرستان ، چاپ 1394 ، درس عمومی کلیه رشته ها

2- قرآن و تعلیمات دینی 3 ( دین و زندگی ) کد کتاب 251 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ، درس عمومی کلیه رشته ها

3- معارف اسلامی ( دین و زندگی ) کد کتاب 258/1 ، پیش دانشگاهی ، چاپ 1396 ، درس عمومی کلیه رشته ها

4- بهترین منابع زبان انگلیسی 98 انسانی :

1- انگلیسی 3 ، کد کتاب 252/1 ، سال سوم دبیرستان ، چاپ 1395 ،  درس عمومی کلیه رشته ها

2- انگلیسی 1 و 2 ، کد کتاب 284/1 ، پیش دانشگاهی ، چاپ 1396 ، درس عمومی کلیه رشته ها

ارزیابی سطح علمی داوطلبان و متقاضیان کنکور 98

پس مشاوران درخت دانش با شناخت و ارزیابی وضعیت تحصیلی هر دانش آموز رشته ی انسانی، برنامه ی خاص هر فرد را همراه با معرفی منبع مفید و مؤثر برای اودر زمان مشخص ارائه می نماید. با این روند موفقیت هر دانش آموز بستگی به تلاش و همت خود او دارد زیرا که برنامهریزی و بودجه بندی کنکور انسانی 98 و منابع پیشنهادی مشاوران متخصص درخت دانش تضمین کننده رتبه رویاهایتان خواهد بود.

ما به این دلیل می گوییم به همت دانش آموز بستگی دارد زیرا که، برنامه و منابع پیشنهادی درخت دانش مرحله ای است و می توان در پایان هر مرحله رتبه دانش آموز را در کنکور سراسری 98  پیش بینی نمود یعنی اگر دانش آموزی اراده ای قوی داشته باشد در مدت زمان کمی به رتبه ی مرحله ی پایانی یعنی رتبه ی دو رقمی خواهد رسید.

برنامه ریزی کنکور انسانی 98

دانش آموزان گرامی متقاضی ثبت نام در کنکور 98 رشته انسانی برای رسیدن به رتبه ی مورد دلخواه خود با مشاوران درخت دانش همراه باشید و جهت دریافت برنامه ی اختصاصی و معرفی بهترین منابع برای شرایط فعلی هر دانش آموز با مشاوران درخت دانش از طریق تلفن ثابت منزل بدون نیاز به کد گیری به شماره 9099072943 تماس بگیرید و آینده تحصیلی خود را با چراغ درخت دانش روشن نمایید.

 
مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : بهترین منابع کنکور 98 انسانی, دروس عمومی رشته علوم انسانی, دروس اختصاصی گروه آزمایشی علوم انسانی, بهترین منابع زبان وادبیات فارسی کنکور 98 انسانی, بهترین منابع عربی کنکور 98 انسانی, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 273 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 22:08

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 کی شروع می شود؟

پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد و ثبت نام دانشجویان و آغاز کلاس‌ها، زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ آزادهست.

اما همیشه این سوالات در ذهن داوطلبان ورود به دانشگاه ها هست که:

زمان تکیل طرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 کی هست؟

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چیست؟

نحوه ثبت نام تکمیل ظرقیت دانشگاه آزاد 97 چگونه هست؟

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پزشکی 97 و غیر پزشکی 97 به چه صورت می باشد؟(اعلام مجدد ذخیره ها!!!)

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 شامل چه کسانی می شود؟

و ...؟؟

این ها سوالاتی است که هر روز داوطلبان با آنها مواجه می شوند و با مشاوران درخت دانش در تماس هستند، اکنون در این مقاله سعی داریم جواب آنها را خدمت شما ارائه دهیم.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

 

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

هر سال دانشگاه ازاد برای  نیمسال دوم تحصیلی سال در اوایل دی ماه اقدام به انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 نموده و زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت نیمسال دوم  را اعلام می نماید.

مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 (بهمن ماه)

بر اساس اطلاعیه 97/07/16 سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ترم بهمن 97 نداریم، برای نیمسال دوم نیز از اوایل دی ماه تا اواخر دی مهلت جهت انتخاب رشته می باشد.

از این رو داوطلبان متقاضی می توانند از طریق تلگرام درخت دانش یا تماس با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره) با مشاوران ما در تماس بوده تا به محض اعلام تکمیل ظرفیت نیمسال دوم دانشگاه آزاد داوطلبان را در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و همچنین بر اساس تراز نمره دانشگاه آزاد شانس قبولی در این فرصت دوباره قبولی دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم داوطلبان را راهنمایی نماییم.

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

حتی افرادی که به هر دلیلی در مرحله اول انتخاب رشته مرداد ماه شرکت نکرده اند نیز می ­توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ثبت نام کنند و ملاک شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت تنها حضور در کنکور سراسری و صدور کارنامه اولیه است. داوطلبانی که پس از اعلام نتایج نهایی در انتخاب رشته مرداد ماه پذیرفته شده­ اند اما به هر دلیل از رشته خود راضی نیستند نیز می­ توانند در این مرحله شرکت کرده و شانس خود را برای پذیرش در این مرحله امتحان کنند.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 97 کی خواهد بود؟

دفترچه انتخاب رشته ی مرحله ی تکمیل ظرفیت از اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه 97 منتشر خواهد شد.

توجه داشته باشید که تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری و آزاد جدا از هم انجام می شود, همچنین در صورتی که در بعضی از دانشگاه ها پس از تکمیل ظرفیت مهر ماه همچنان صندلی خالی باقی بماند, در بهمن ماه نیز دوباره اقدام به پذیرش در تکمیل ظرفیت می نمایند.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

متقاضیان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد می بایست از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org دانشگاه آزاد نسبت به ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 در موعد مقرر اقدام نمایند.

نتایج و نمره تراز قبولی رشته ­های مختلف که بر اساس نتایج کنکور همان سال و یا سال­های قبل به دست آمده می­تواند برای داوطلبان در نقش یک راهنمای خوب عمل کرده، اما از آن­جا که انتخاب رشته فرایندی است که به سلیقه داوطلبان در هر سال بستگی دارد، نمی­توان با اطمینان کامل نسبت به نمره تراز لازم برای هر رشته محل اظهار نظر کرد اما تا حد زیادی می­توان به عنوان یک معیار ارزیابی قابل اتکا روی آن حساب کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد با مشاوران ما از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره درارتباط باشید.

تعداد رشته هایی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 می توان انتخاب کرد؟

تعداد انتخاب های هر داوطلب در گروه آزمایشی امتحانی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 فقط 20 تاست.

 بسته به ظرفیت دانشگاه در رشته های ارائه شده و تعداد متقاضیان هر رشته لذا لازم است هر داوطلب انتخاب های خود را با نهایت دقت و استفاده از تجربیات  مشاوران آگاه در خصوص رتبه، تراز و معدل لازم برای هر رشته  انتخاب نماید تا فرصت دوباره و شانس قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود را از دست ندهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ظرفیت ترم بهمن کنکور سراسری 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 نیمسال دوم

 

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم

نحوه پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 چگونه است؟

افرادی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم ترم بهمن 97 شرکت می کنند به ترتیب رتبه و تراز کسب شده در کنکور 97 تا سقف تعیین شده انتخاب می شوند. به این ترتیب که افرادی که رتبه های بهتری از بین متقاضیان هر رشته در تکمیل ظرفیت دارند، در اولویت پذیرش قرار می گیرند .

نکته مهم: برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بهمن 97 داوطلبانی که در رشته انتخابی تکمیل ظرفیت خود پذیرفته می شوند ، لازم است که در آن رشته ثبت نام نموده و ادامه تحصیل دهند و دیگر نمی توانند در رشته اولی پذیرفته شده  قبل از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود ادامه تحصیل دهند، اما در صورت پذیرش در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خود می توانند از بین رشته قبولی تکمیل ظرفیت یا دانشگاه سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور خود انتخاب نمایند. اما قبولی قبلی دانشگاه آزاد آنها لغو خواهد شد.

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 شامل چه کسانی می شود؟

تمامی افرادی که در کنکور سراسری 97 شرکت نموده باشند در صورتی که حتی در مرحله انتخاب رشته اقدام نکرده باشند نیز می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن در بهمن 97 در کلاس حضور یابند.

 تکمیل ظرفیت نیمسال دوم 97 دانشگاه آزاد فرصت مجدد برای کسانی است که انتخاب رشته نموده اما به دلیل متعددی در رشته پذیرفته شده دانشگاه آزاد تمایلی به ادامه تحصیل ندارند، این افراد می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت بهمن ماه دانشگاه آزاد 97-98 شرکت نموده و با علاقه به رشته های انتخابی دست به انتخابی دوباره در سایت azmoon.org دانشگاه آزاد بزنند.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

هر داوطلب حق دارد حداکثر 20 رشته محل در داخل گروه آموزشی ای که در آن کنکور داده است را در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 وارد کند. پس بنابراین کسانی که کنکور ریاضی داده اند تنها حق دارند از رشته محل های گروه آموزشی ریاضی انتخاب خود را انجام دهند و داوطلبان گروه های آموزشی نیز همینطور.

اگر داوطلب در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قبول شده باشد نیز می تواند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کند فقط باید به این نکته توجه داشته باشد که اگر در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام نماید.

 

بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاه قبول شده است دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و در دانشگاهی حق ثبت نام دارد که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده باشد.

نکته: قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی در دانشگاه غیر آزاد  ندارد و حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده باشد باز هم قبولی  شهریور در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

 

 

 

 

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمتکمیل ظرفیت , نحوه ثبت نام تکمیل ظرقیت دانشگاه آزاد 97 , مهلت تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97 (بهمن ماه), تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد, دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97ريالسال دوم 97, تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97, شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97, , نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 22:03

بهترین منابع کنکور 98 تجربی نظام قدیم کدامند؟

به دلیل علاقه بیشتر دانش آموزان (و به همان نسبت والدین دانش آموزان) به رشته تجربی در سال های اخیر میزان داوطلبان رشته تجربی کنکور سراسری 98 بیشتر شده است به همین دلیل تعداد شرکت کنندگان در کنکور سراسری تجربی 98 بیشتر از رشته های دیگر است،
 
 برای مثال: برای کنکور98 نزدیک به هفتصد هزار نفر متقاضی و داوطلب کنکور 98 رشته علوم تجربی خواهند بود.

 

با توجه به رقابت شدید میان داوطلبان رشته تجربی در کنکور سراسری و همچنین مفهومی تر شدن سوالات طرح شده در کنکور نسبت به سال های گذشته، شاهد نگرانی و کاهش استرس کنکور بیش از حد برخی از داوطلبان رشته و بهترین منابع کنکور 98 تجربی نظام قدیم جهت کسب رتبه قبولی در کنکور 98 هستیم.

بهترین منابع عمومی کنکور 98 تجربی نظام قدیم کدامند؟

تجربه ثابت کرده است دانش آموزانی که درصد بالایی در این درس های عمومی و بهترین منابع عمومی کنکور تجربی 98 زده اند رتبه بهتری داشته اند نسبت کسانی که فقط درس های تخصصی کنکور علوم تجربی 98 را مطالعه کرده اند. حتی زمانی که درصد دروس تخصصی گروه اول کمتر از گروه دوم بوده اند. قبل از اینکه به تحلیل و تبیین این درس بپردازیم نکاتی درباب موضوعات زیر باید مورد توجه قرار بگیرد.

مجموعه سوالاتی که در آزمون سراسری کشوری (کنکور 98) می‌آید به صورت دروس عمومی و تخصصی است که دروس عمومی کنکور تجربی 98 در همه‌ی 5 گرایش یکسان است. برخی از دانش آموزان به دلیل پایین بودن ضرایب دروس عمومی کنکور تجربی 98 اغلب توجه زیادی به دروس عمومی  کنکور 98 ندارند و برخی نیز درس های عمومی را حذف می‌کنند.

 

 

 

بهترین منابع اختصاصی کنکور 98 تجربی نظام قدیم کدامند؟

همان گونه که می‌دانیم اهمیت و تاثیر دروس تخصصی در موفقیت در کنکور تجربی 97-98 بسیار زیاد است اما همچنان به داوطلبان گرامی تاکید می‌کنیم که ابتدا باید بر روی کتب درسی وزارتی تسلط کامل داشته باشند و پس از آن به مطالعه کتاب های کمک آموزشی بپردازند. همان گونه که می‌دانیم سوالات گروه تجربی هم صورت حفظی و هم به صورت تحلیلی است اما در چند سال اخیر نوع و تیپ سوالات کنکور سراسری بیشتر به سمت سوالات تحلیلی و مفهومی رفته و کمتر شاهد سوالات حفظی هستیم از این روی برای پاسخ گویی به سوالات دروس تخصصی نیاز به تسلط زیادی در مباحث این دروس داریم. در این مقاله هر کدام از دروس تخصصی را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار داده‌ایم.

منابع کمک آموزشی کنکور تجربی 98  دروس تخصصی به شرح زیر است:

بهترین منابع زیست شناسی  کنکور 98 تجربی نظام قدیم

با توجه به اینکه درس زیست شناسی در کنکور تجربی 98 از دروس مهم به شمار می رود. بنابراین توصیه می کنیم که علاوه بر کتاب درسی در کنار آن از کتاب های کمک آموزشی از جمله فاگوزیست هم برای تسلط بیشتر استفاده کنید .این کتاب برخلاف حجم زیادی که دارد اما با زبان ساده ای نوشته شده است .از دیگر کتاب های کمک آموزشی می توانیم به کتاب همایش دکتر عمارلو اشاره کنیم.همچنین برای تقویت تست زنی هم می توانید از کتابهای نشر الگو هاشمی استفاده کنید. از کتابهای جامع در خصوص ژنتیک ،کتاب ژنتیک آرام فر از انتشارات تخته سیاه  و کتاب زیست گیاهی انتشارات تخته سیاه هم درخصوص مباحث گیاهی انتخاب مناسبی خواهد بود.

بهترین منابع فیزیک 98 تجربی نظام قدیم

درس فیزیک کنکور 98 جزو دروس یادگیری به حساب می آید به همین دلیل تسلط روی این کتاب نیازمند حل تمرین بسیاریست .یعنی بعد از تسلط روی کتاب درسی شما باید برای آماده سازی خودتون از کتاب های کمک آموزشی هم استفاده کنید که ما برای شما تعدادی از کتابهای درسی رو عنوان خواهیم کرد.درسنامه های گاج نقره ای یکی از کتابهاییست که شامل تست های کنکوری است اما برای تست های تالیفی می توانید از کتاب نشر الگو استفاده کنید.

بهترین منابع شیمی 98 تجربی نظام قدیم

شیمی کنکور 98 از دروسی است که اهمیت زیادی برای دانش آموزان رشته ی تجربی دارد که درصد بالا در این درس تاثیر زیادی در قبولی داوطلبان در کنکور خواهد داشت.به همین  دلیل ما به شما کتاب کمک آموزشی شیمی مبتکران رو که به عنوان یک منبع آموزشی جامع معرفی می کنیم. از دیگر کتاب های کمک آموزشی می توانیم به کتاب خیلی سبز اشاره کنیم.

بهترین منابع ریاضی کنکور 98 تجربی نظام قدیم

ریاضی کنکور 98 جزو دروسی است که دانش آموزان رشته ی تجربی معمولا ارتباط خوبی با آن برقرار نمی کنند و تعدای از دانش آموزان در یادگیری این درس دچار مشکل هستند و به 3 گروه ضعیف ،متوسط و قوی تقسیم می شوند .اما جای نگرانی نیست و برای این 3 گروه کتابهای مخصوصی جمع آوری شده که با مطالعه ی این کتابها داوطلبان می توانند درصد های قابل قبولی از این درس را به خود اختصاص دهند.ما به آن دسته از داوطلبانی که در این درس ضعیف هستند کتاب آبی قلم چی و برای دانش آموزان متوسط کتاب جامع مهر وماه و برای دانش آموزان سطح بالاتر کتاب جامع خیلی سبز رو پیشنهاد می کنیم.

بهترین منابع زمین شناسی کنکور 98 تجربی نظام قدیم

اما در خصوص درس زمین شناسی کنکور 98 که بسیاری از دانش آموزان اهمیت زیادی برای این درس قائل نیستند و به راحتی از کنار آن عبور می کنند باید بگوییم که شما باید این درس را هم جزو دروس کنکوری بدانید و مطالعه کنید. می توانید از کتاب هاین مثل زمین شناسی خیلی سبز و کتاب زمین شناسی مهروماه و یا DVD دکتر چلاجور به عنوان کتاب کمک آموزشی استفاده کنید ونتیجه ی مطلوبی بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و مطالعه پربازدیدترین مقالات سایت تحصیلی درخت دانش در مورد منابع کنکور 98 و همچنین برنامه ریزی درسی روزانه و هفتگی کنکور سراسری 98 ریاضی، علوم تجربی و انسانی مخصوص خودتان میتوانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 بدون پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

بهترین منابع کنکور تجربی 98

بودجه بندی کنکور تجربی 98

بودجه بندی کنکور هنر 98

بودجه بندی کنکور ریاضی 98

بودجه بندی کنکور زبان انگلیسی 98

بودجه بندی کنکور علوم انسانی 98

 

 

 

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : بودجه بندی کنکور هنر 98, بودجه بندی کنکور هنر 98 نظام قدیم و نظام جدیدبودجه بندی کنکور هنر 98 نظام قدیم و نظام جدید, تفاوت بودجه بندی کنکور هنر98 نظام قدیم و نظام جدید, جدول بودجه بندی کنکور هنر98, , نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 246 تاريخ : جمعه 27 مهر 1397 ساعت: 9:44

چگونه رشته دلخواه خود را بدون کنکور در دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97 انتخاب کنم؟

(کنکور بی کنکور!)

دانشگاه آزاد طی سالهای گذشته برای اولین باردر نیمسال دوم بهمن 96 بر اساس سوابق تحصیلی یا همان معدل کتبی ثبت نام وپذیرش انجام داد و دیگر همانند سالهای قبل زمان ثبت نام مهم نمی باشد و هر کسی زودتر اقدام به ثبت نام انجام دهد تفاوتی در قبولی آن ندارد و تا پایان زمان ثبت نام همه داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند ثبت نام خود را در سایت دانشگاه آزاد بدون کنکور azmoon.org دانشگاه آزاد انجام دهند،

"باید بدانید: 95 درصد رشته های دانشگاهی را بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرش داریم"

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97

مهمترین سوال داوطلبان و متقاظیان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ورودی بهمن ماه 97-98 این است که:

  •  زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟
  • آیا زمان ثبت نام تاثیری در قبولی ما در دانشگاه آزاد دارد یا نه؟
  • ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم چیست و چه تفاوتی با نیمسال اول دارد؟

 زمان شروع ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم 97-98 در اواخر آذر ماه و یا بعضی سالها در اوایل دی ماه 97 آغاز خواهد شد و مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بیشتر از یک ماه خواهد یود، این بدان معناست که داوطلبان بدون کنکور آزاد بهمن 97 هیچ استرس و نگرانی در مورد از دست دادن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نداشته باشند و به محض انتشار دفترچه بدون کنکور دانشگاه ازاد مشاوران درخت دانش بر روی خبرنامه بدون کنکور دانشگاه  آزاد این موسسه اطلاع رسانی خواهند کرد.

سوال های مهم داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 97 چگونه است ؟(می توانید برای اطلاع بر روی لینک رنگی کلیک نمایید)

معرفی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ۹۷ دانشگاه های آزاد تهران و شهرستان ها ؟(می توانید برای اطلاع بر روی لینک رنگی کلیک نمایید)

درصد اعمال سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیم سال دوم به چه معناست؟

نکته مهم: برای ثبت نام کارشناسی پیوسته پذیرش داوطلبان بدون کنکور بر اساس کدام معدل است؟(معدل کتبی)

جدول تاثیر سوابق تحصیلی در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم کدام است؟

آیا دانشگاه آزاد برای ترم بهمن ماه مثل ترم مهر ماه تمامی رشته های بدون کنکور تحصیلی را پذیرش می کنند؟

سوال مهم: آیا رشته پرستاری بدون کنکور دانشگاه آزاد و پیراپزشکی بدون کنکور در بهمن ماه 97-98 ارائه می شوند؟(می توانید برای اطلاع بر روی لینک رنگی کلیک نمایید)

آیا مدرک فارغ التحصیلان بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم معتبر خواهد بود؟

شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چقدر می باشد؟(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم )

مدرک دوره های پاره وقت و تمام وقت طریقه ثبت نام بدون کنکور بهمن 97 دانشگاه آزاد ماه چه تفاوتی خواهند داشت؟

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97 کی اعلام خواهد شد؟

و...؟؟؟

در این مقاله سعی داریم که به اکثر سوالاتی که داوطلبان عزیز با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند را پاسخ داده و موضوعات >> شرایط، نحوه، زمان، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، تاثیر سوابق تحصیلی و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 و ... را خدمت شما داوطلبان به طور کامل شرح دهیم.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97-98

بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98 شامل رشته های پرطرفدار و در زیر بهترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم را قرار داده ایم برای اطلاع و شرایط ورود به هرکدام از رشته ها بر روی نام رشته کلیک نمایید:

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد زیر گروه ریاضی نیمسال دوم:

مهندسی های معماری، رشته عمران بدون کنکور، مکانیک، الکترونیک، صنایع، مهندسی پزشکی بدون کنکور دانشگاه ازاد، و .....

رشته های زیر گروه علوم تجربی:

میکروبیولوژی بدون کنکور، دامپزشکی بدون کنکور، زیست شناسی سلولی ملکولی، شیمی کاربردی و ....

رشته های زیر گروه علوم انسانی:

روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد، حقوق بدون کنکور، حسابداری بدون کنکور، مدیریت ها، جغرافیا، و .....

رشته های هنر و زبان انگلیسی:

رشته مترجمی زبان بدون کنکور، بازیگری، کارگردانی بدون آزمون، طراحی پارچه، طراحی لباس و موسیقی، نقاشی، آموزش زبان، زبان آلمانی، و ......

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 97-98

در این روش پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل ) داوطلبان واجد شرایط ملاک ومبنای پذیرش قرار میگیرد و اسامی پذیرفته شدگان در یکمرحله و به طور یکجا اعلام میگردد. هر داوطلب براساس معدل کتبی دیپلم به اولین کد رشته/محل انتخابی که از نظرعلمی برتری دارد در مقایسه با سایر داوطلبینی که شرایط مشابه وی را دارند در صورت وجود ظرفیت معرفی میشوند.

از آنجا که پذیرش داوطلبان صرفاً براساس سوابق تحصیلی معدل دیپلم و پیش دانشگاهی صورت میپذیرد و نظر به این که دروس امتحانی داوطلبان دیپلمه با توجه به نوع دیپلم آنان (ریاضی،تجربی، انسانی و ...) متفاوت است، لذا چنانچه نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی که متقاضی آن میشود متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی متفاوت خواهد بود.

"برای اطلاع از نحوه مصاحبه معدل و معدل لازم برای ورود و قبولی هر کدام از رشته و زمان دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم بهمن ماه با مشاوران درخت دانش در تماس باشید"

آیا ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد 97-98 بر اساس سوابق تحصیلی در همه گروه های آزمایشی امکان پذیر است؟

دکتر امیر رضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی: برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ای امکان را فراهم کرده ایم که داوطلب مستقل از رشته دیپلم، می توانند یک رشته آزمایشی را انتخاب کنند، یعنی اگر کسی دیپلم تجربی داشته باشد، لزومی ندارد که حتما علوم تجربی را انتخاب کند و امکان انتخاب علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجه را دارد.

وی افزود گزینه دیگر در سامانه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن مبتنی بر سوابق تحصیلی فعال خواهیم کرد که داوطلبان در چند گروه آزمایشی انتخاب رشته کنند.

به عنوان مثال اگر کسی رشته تجربی، ریاضی، انسانی، هنر یا زبان های خارجی را انتخاب کند، در این حالت برای هر کدام از گروه ها، یک حق ثبت نام دریافت می شود ولی برای هر گروه می تواند 20 انتخاب داشته باشد.

کسانی که تاکنون ثبت نام انجام داده اند می توانند بر اساس شرایط جدید ثبت نام مجدد و کارت اعتباری در گروه آزمایشی دیگر خریداری نمایند.

برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور با مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام بدون کنکور آزاد 97 می توانید با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و با تلفن منزل) تماس حاصل نمایید.

"باید بدانید: امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود ندارد"

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98

برای مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی و معدل لازم برای ورود به هر کدام از رشته ها در مهر ماه (نیمسال اول 97) مورد نظر بر روی لینک زیر کلیک نمایید، و یا با مشاوران بدون کنکور درخت دانش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره با شماره 9099072943 تماس حاصل نمایید.

 

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : انتخاب رشته دخواه در بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 97, چگونه رشته دلخواه خود را بدون کنکور در دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97 انتخاب کنم؟, زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن 97, بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم, زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نیمسال دوم 97,98, نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد, طریقه ثبت نام بدون کنکور بهمن97 دانشگاه آزاد, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 284 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 0:46

نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 97 اعلام شد

بر اساس اطلاعيه مورخ 97/07/17 بدين‌ وسيله به اطلاع كليه متقاضيان رشته هاي نيمه متمركز آزمون سراسري سال 1397 مي‌رساند كه اسامي معرفي شدگان رشته‌هاي تحصيلي مربوط به همراه اطلاعيه حاوي برنامه زماني انجام مراحل مصاحبه و ساير مراحل گزينش در روز چهارشنبه مورخ 97/07/18 از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان اعلام شد.

شرایط پذیرش در رشته های نیمه متمرکز چگونه است؟

داوطلبانی که هم در رشته های روزانه متمرکز و هم در رشته های نیمه متمرکز شرکت کرده اند و با توجه به اعلام شدن نتایج کنکور سراسری 97 در رشته های متمرکز روزانه و یا غیر انتفاعی و پیام نور قبول شده باشند برای اعلام نتایج نهایی نیمه متمرکز خود و اینکه آیا کدام رشته را انتخاب نمایند و کدام یک پذیرش خواهند شد با مشاوران درخت دانش در تماس باشند.

ضمن آرزوي موفقيت‌‌ براي داوطلبان‌‌ گرامي‌، بدين‌‌وسيله‌ نظر معرفي‌‌شدگان‌ چندبرابرظرفيت رشته‌‌هاي‌ مختلف‌ تحصيلـي نيمه‌‌متمركز دانشگاهها  و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي و رشته‌هاي تحصيلي مقطع كارداني گروه آموزش پزشكي پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1397 را به‌ منظور شركت‌ در مراحل ‌مصاحبه، معاينه و يا آزمون عملي، به‌ نكات زير معطوف‌ مي‌دارد.

سایت اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور 97 کدام سایت می باشد؟

تنها سایتی که بتوان نتایج نیمه متمرکز کنکور سراسری 97 را مشاهده نمود سایت سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد داوطلبین رشته های دارای مصاحبه نیمه متمرکز کنکور سراسری 97 می توانند در روز چهارشنبه نتایج رشته های دارای مصاحبه به سایت سنجش مراجعه کرده و نتایج خود در قسمت سراسری نتایج نیمه متمرکز مشاهده نمایند.

داوطلبان و متقاضیان می توانند برای دریافت اعلام نتایج نیمه متمرکز 97 خود و همچنین شرایط مصاحبه رشته های نیمه متمرکز و زمان مصاحبه عملی با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا در زیر بر روی لینک مشاهده نتایج رشته های خاص یا نیمه متمرکز 97 کلیک نمایند.

مشاهده نتایج نیمه متمرکز کنکور سراسری 97

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور گروه هنر و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه و همچنین پر بازدید ترین و جدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک زیر کلیک نمایید بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

تحصیل در رشته های پزشکی بدون کنکور در روسیه

معرفی دانشگاه غیر انتفاعی ایوانکی تهران

اعلام نتایج نیمه متمرکز کنکور سراسری 97

مراحل مصاحبه نیمه متمرکز کنکور سراسری 97 چگونه است؟

الف) براساس‌ ضوابط مربوط به‌ گزينش‌ رشته‌‌هاي‌ نيمه‌‌‌متمركز، معرفي‌شدگان‌ هر يك‌ از كدرشته‌هاي‌ نيمه‌‌‌متمركز تا چند برابر ظرفيت‌ در هر كدرشته‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ كل‌ از بين‌ كليه داوطلباني‌ كه‌ كدرشته‌ يا رشته‌هاي‌ مربوط را انتخاب ‌نموده‌اند، استخراج‌ و اسامي‌ آنان‌ در هر رشته‌ درج‌ گرديده‌ است.(اعلام نتایج نیمه متمرکز کنکور سراسری)

ب) نحوه گزينش معرفي‌شدگان‌ چندبرابرظرفيت و ساير ضوابط رشته‌هاي تحصيلي نيمه‌متمركز در دفترچه‌ شماره‌ 2 راهنماي‌ انتخاب رشته‌هاي تحصيلي درج‌ گرديده‌ است ‌.

داوطلباني‌ كه‌ در هر يك‌ از كد رشته‌هاي‌ متمركز انتخابي‌ قبل‌ از كدرشته‌هاي‌ نيمه‌‌متمركز پذيرفته‌شده‌‌اند، در رديف‌ واجدين‌ شرايط رشته‌هاي‌ نيمه‌متمركز قرار نگرفته‌‌اند.

ج) در زمان انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون سراسري سال 1397، محدوديتي براي انتخاب رشته‌هاي نيمه‌متمركز، از نظر تعداد كد رشته وجود نداشته و داوطلبان مي‌توانستند در صورت تمايل، كدرشته‌هاي نيمه‌متمركز مورد نظر خود را كه واجد شرايط و ضوابط آن باشند انتخاب نمايند.

بديهي است با توجه به ضوابط و كسب حد نصاب نمره علمي لازم، هر داوطلب در هر دوره از هر گروه آزمايشي (1 و يا 2 گروه آزمايشي)، حداكثر در 2 كدرشته نيمه‌متمركز با توجه به اولويت‌هاي انتخابي براي انجام آزمون عملي، مصاحبه و يا معاينه از سوي سازمان معرفي مي‌گردد.

د) معرفي‌شدگان رشته‌هاي نيمه‌متمركز نيازي به انتخاب رشته مجدد ندارند. اين داوطلبان براساس اولويت بندي رشته‌هاي خود در فرم انتخاب رشته گزينش خواهند شد. فقط لازم است در مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش و يا آزمون عملي (مثل رشته علوم ورزشي، مربيگري ورزشي و آموزش تربيت بدني) شركت نمايند.

لغو کد قبولی رشته های متمرکز در صورت قبولی نیمه متمرکز

ه‍) پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي متمركز آزمون سراسري سال 97 توجه داشته‌ باشند، چنانچه‌ در رديف ‌معرفي‌شدگان ‌چند برابر ظرفيت هر يك ‌از رشته‌‌هاي‌ نيمه‌‌متمركز قرار گرفته‌اند، در صورتيكه براي‌ انجام‌ مراحل‌ مختلف‌ مصاحبه، معاينه و يا آزمون عملي رشته‌ و يا رشته‌‌هاي‌ نيمه‌متمركز اعلام شده‌، مراجعه ‌نموده و به عنوان پذيرفته‌شده ‌نهايي‌ هر يك از رشته‌هاي تحصيلي‌ نيمه‌‌متمركز اعلام‌ قبولي شوند، مطابق ضوابط قبولي‌ قبلي آنان‌ در رشته‌ متمركز لغو شده و مي‌بايست در رشته قبولي نيمه‌متمركز ثبت‌نام و ادامه تحصيل نمايند. بديهي است امكان بازگشت و ادامه تحصيل اين دسته از پذيرفته‌شدگان در رشته قبولي متمركز ميسر نمي‌باشد.

و) كليه معرفي‌شدگان چندبرابرظرفيت مي‌بايست قبل از مراجعه به موسسه ذيربط، براي اطلاع از برنامه زمان و مكان، مدارك مورد نياز و شرايط عمومي و اختصاصي جهت انجام مراحل مصاحبه، معاينه و يا ساير مراحل گزينش حتماً به پايگاه اطلاع‌رساني موسسه محل مصاحبه مراجعه نمايند.

زمان اعلام نتایج نهایی نیمه متمکز کنکور سراسری 97 چه تاریخی می باشد؟

ز) اسامي پذيرفته‌شدگان نهائي رشته‌هاي مختلف تحصيلي نيمه‌متمركز پس از انجام مراحل مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش و پس از گزينش علمي نهايي در دهه دوم دي ماه سال جاري فقط از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

«برنامه زمان و مكان مراجعه معرفي‌شدگان چند برابرظرفيت رشته‌هاي ‌مختلف تحصيلي نيمه‌متمركز‌ »

1- معرفي‌شدگان كدرشته ­هاي تحصيلي نيمه‌متمركز علوم‌ورزشي و مربيگري ورزشي دوره‌هاي روزانه، شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت‌بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان

طبق مصوبه كليه داوطلباني كه اسامي آنان به عنوان معرفي‌شده چند برابر ظرفيت هر يك از كد رشته­هاي تحصيلي نيمه‌متمركز علوم‌ ورزشي و مربيگري ورزشي دوره‌هاي روزانه، شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت‌بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان در سايت سازمان اعلام شده است در صورت تمایل برای شرکت در سایر مراحل (آزمون عملی) مي‌بايست نسبت به پرداخت مبلغ 250000 (دويست و پنجاه هزار) ريال بابت هزينه آزمون عملي به صورت اينترنتي به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال مي‌باشد، همزمان با اعلام نتايج معرفي‌شدگان از تاريخ 97/07/18 لغايت 97/07/25 با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور اقدام نمايند.

لازم به توضيح است كليه داوطلباني كه در رشته تحصيلي نيمه‌متمركز علوم ورزشي و مربيگري ورزشي دوره‌هاي‌ روزانه‌، شبانه‌ دانشگاهها و موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ و يا رشته آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه‌ فرهنگيان در رديف معرفي‌شدگان چند برابر ظرفيت قرار گرفته‌اند، فقط مي‌بايست يكبار هزينه مذكور را پرداخت نمايند.

همچنين داوطلبان ضرورت دارد براي اطلاع از زمان و محل برگزاري آزمون عملي، محل اخذ گواهي سلامت كامل جسم و روان و ميزان هزينه اخذ اين گواهي، به اطلاعيه‌اي كه در روز روز يكشنبه مورخ 97/08/06  در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهدشد، مراجعه نمايند.

در صورت عدم پرداخت هزینه کارت قبولی لغو خواهد شد.

تذكر 1: داوطلبان معرفي‌شده چند برابر ظرفيت رشته­هاي تحصيلي نيمه‌متمركز علوم‌ورزشي و مربيگري ورزشي دوره‌هاي روزانه، شبانه دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و آموزش تربيت‌بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان توجه داشته باشند در صورت عدم پرداخت هزينه آزمون عملي، براي آنان كارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد. بديهي است نداشتن كارت ورود به جلسه آزمون عملي موجب‌ حذف‌ آنان‌ از آزمون عملي و گزينش نهايي خواهد شد.

تذكر 2: كليه معرفي‌شدگان چندبرابرظرفيت رشته‌هاي نيمه‌متمركز آموزش تربيت بدني پرديس‌هاي دانشگاه فرهنگيان وابسته به وزارت آموزش و پرورش علاوه بر موضوع بند (ه‍) اين اطلاعيه مي‌بايستي، طبق برنامه زمانی مندرج اطلاعيه‌اي كه روز يكشنبه مورخ 97/08/06  توسط اين سازمان منتشر می‌گردد براي شركت در مصاحبه تخصصي و بررسي صلاحيتهاي عمومي كه در دو قسمت مجزا توسط آموزش وپرورش استان محل اقامت داوطلب برگزار خواهد شد، شركت نمايند.

در غيراينصورت به منزله انصراف فرد از ادامه گزينش تلقي مي‌گردد، به عبارتي كليه داوطلبان معرفي شده دانشگاه فرهنگيان بايد حائز شرايط مصاحبه و بررسي صلاحيت‌هاي عمومي بوده، تا در گزينش نهائي كه براساس ضوابط اين سازمان در بهمن ماه انجام مي‌گردد، باشند.

2- معرفي‌شدگان ‌رشته‌‌ ‌‌‌‌تحصيلي موسيقي نظامي (كد 18610) ‌دانشگاه هنر (محل تحصيل پرديس كرج) – بورسيه ارتش جمهوري اسلامي ايران

طبق مصوبه كليه داوطلباني كه اسامي آنان به عنوان معرفي‌شده چند برابر ظرفيت ‌رشته‌‌ ‌‌‌‌تحصيلي موسيقي نظامي (كد18610) اعلام شده است در صورت تمایل برای شرکت در مراحل مصاحبه آزمون عملی و ساير مراحل گزينش مي‌بايست نسبت به پرداخت مبلغ 400000 (چهارصد هزار) ريال بابت هزينه آزمون عملي به صورت اينترنتي به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال مي‌باشد، همزمان با اعلام نتايج معرفي‌شدگان از تاريخ 97/07/18 لغايت 97/07/25 با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور اقدام نمايند.

ضمناً داوطلبان ضرورت دارد براي اطلاع از زمان و محل برگزاري آزمون عملي، به اطلاعيه‌اي كه در روز روز يكشنبه مورخ 97/08/06  در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان و همچنين نشريه پيك سنجش منتشر مي‌گردد مراجعه نمايند.

تذكرخيلي مهم: با توجه به اينكه اين رشته‌محل بورسيه ارتش جمهوري اسلامي مي‌باشد معرفي شدگان علاوه بر انجام آزمون عملي، مي‌بايست براي شركت در مراحل گزينش و جدول برنامه زمان‌بندي مربوط، طبق توضيحات بند 8 اين اطلاعيه اقدام نمايند.لازم به تاكيد است درصورتي كه داوطلبي در هر كدام از مراحل فوق (آزمون عملي و مراحل گزينش) شركت ننمايد از گزينش نهايي حذف خواهد شد.

 معرفي‌شدگان‌ كليه رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه‌ اطلاعـات‌ و امنيت ملي

از متقاضيان كليه رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه اطلاعات و امنيت ملي متعاقباً و بصورت مستقيم از سوي دانشگاه فوق براي انجام مراحل مصاحبه، معاينه و ساير مراحل مختلف گزينش دعوت بعمل خواهد آمد، به عبارت ديگر در اين مرحله اسامي براي اين كد رشته‌ها اعلام نمي‌شود.

4- معرفي‌شدگان‌ رشته پرستاري (كد 18507) دانشكده پرستاري بانك ملي ايران

داوطلباني‌ كه‌ اسامي‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفي‌ شده ‌رشته‌ پرستاري دانشكده پرستاري بانك ملي ايران اعلام‌ گرديده‌، لازم‌ است‌ براي‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش‌ با در دست ‌داشتن‌ اصل كارت ملي يا اصل شناسنامه، كارنامه سازمان سنجش و كارنامه پيش دانشگاهي از ساعت 8:00 صبح مطابق جدول ذيل به آدرس: تهران- خيابان فردوسي جنوبي- محوطه ادارات مركزي بانك ملي ايران – دانشكده پرستاري مراجعه نمايند. در ضمن برنامه تاريخ و زمان انجام مصاحبه و مدارك لازم جهت انجام گزينش از تاريخ 97/07/21 به بعد در سايت دانشكده پرستاري به نشاني http://www.bminuco.com قرار مي گيرد.

برنامه زمان‌بندي مراجعه داوطلبان  رشته پرستاري دانشكده پرستاري بانك ملي ايران «بر اساس حرف اول الفباي نام خانوادگي»

حروف الفبا

الف تا ج

چ تا س

ش تا گ

ل تا ي

روز مراجعه

97/08/20

97/08/21

97/08/22

97/08/23

5- معرفي‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي كارداني فوريتهاي پزشكي (كد 18547 بورسيه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و كدهاي 18548 و 18549 بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در دانشگاه علوم پزشكي بقيه‌اله (عج)-تهران و رشته دندانپزشكي (كد 18517) بورسيه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در دانشگاه علوم پزشكي ارتش

معرفي‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي كارداني فوريتهاي پزشكي (كد 18547 بورسيه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و كدهاي 18548 و 18549 بورسیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) در دانشگاه علوم پزشكي بقيه‌اله(عج)-تهران و دندانپزشكي (كد18517) سهميه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دردانشگاه علوم پزشكي ارتش، لازم است براي انجام مراحل مختلف گزينش در روز دوشنبه مورخ 97/08/14 با توجه به موارد ذكر شده و به آدرس ذيل مراجعه نمايند. مدارك مورد نياز شامل: 8 قطعه عکس 4×3 –اصل و كپي كارت ملي و شناسنامه خود، پدر و مادر و در صورت تأهل همسرداوطلب (كپي شناسنامه‌ها تمام صفحات باشد) - اصل و كپي مدرك تحصيلي ديپلم و پيش‌دانشگاهي يا گواهي موقت پايان تحصيلات متوسطه- ريزنمرات ديپلم و پيش‌دانشگاهي(- مدرك مشخص كننده وضعيت نظام ‌وظيفه جهت برادران – اصل گواهي فعاليت يا حكم مسئوليت در بسيج و گواهي ايثارگري (به اضافه حكم عناوين قرآني يا ورزشي). 

تذكر: با توجه به لزوم اسكن مدارك كليه كپي‌ها سه­سري و در برگه قطع A4 گرفته شود. توضيحات: 1- داوطلبين از آوردن همراه خودداري فرمايند. 2- مدت زمان انجام سير مراحل گزينش از ساعت 7:00 صبح الي 18:00 (6 بعدازظهر) مي‌باشد. 3- عدم حضور داوطلب در روز مشخص شده به منزله انصراف تلقي گرديده و پس از تاريخ اعلام شده، دانشگاه هيچ مسئوليتي را نخواهد پذيرفت. داوطلبان در خصوص موانع استخدامي معاينات به سايت دانشگاه (www.bmsu.ac.ir) آدرس مراجعه: تهران، ميدان ونك، خيابان ملاصدرا، خيابان شيخ‌بهايي جنوبي، دانشگاه علوم‌پزشكي بقيه‌الله (عج).

6- معرفي‌شدگان ­رشته‌هاي‌­‌ تحصيلي­ تربيت مروج سياسي و مربيگري عقيدتي (كدهاي 18616 و 18664) مركز آموزش عالي تربيت مربي عقيدتي سياسي سپاه-قم

داوطلباني كه اسامي آنان در رديف معرفي‌‌شدگان چند برابر ظرفيت كد­رشته‌­‌‌هاي تحصيلي­ فوق در مركز آموزش عالي تربيت مربي عقيدتي سياسي سپاه-قم اعلام گرديده، لازم‌ است‌ براي‌ انجام‌ مراحل‌ مصاحبه، معاينه و ساير مراحل گزينش‌ با در دست‌ داشتناصل شناسنامه عكسدار و يك سري روگرفت از تمام صفحات- كارت ملي و يك سري روگرفت از پشت و رو در يك صفحه - يك سري رو گرفت از گواهينامه ديپلم و پيش دانشگاهي- رو گرفت از ريز نمرات سه ساله متوسطه و پيش‌دانشگاهي- 6 قطعه عكس 4×3 با زمينه سفيد تمام رخ- مدارك ايثارگري و جانبازي براي ايثارگران و جانبازان يا اعضاء درجه يك خانواده آنان و خانواده معظم شهدا، گواهي سابقه عضويت و فعاليت در بسيج.

 آدرس محل برگزاري مصاحبه آزمون عملی کنکور سراسری 97 کجاست؟

قم- بلوار الغدير-بعد از دانشگاه قم- مجتمع آموزش عالي نمايندگي ولي فقيه در سپاه-مركز آموزش عالي تربيت مربي عقيدتي سياسي سپاه- معاونت آموزش. توضيح: معرفي‌شدگان لازم است مدارك ياد شده را با فرمت jpg اسكن نموده و به صورت لوح فشرده (CD) ارائه نمايند.

معرفي‌شدگان جهت آگاهي از زمان انجام مصاحبه، بعد از اعلام نتايج به آدرس اينترنتي مركز به نشاني www.smc.ac.ir مراجعه نمايند. آدرس پست الكترونيكي مركز:[email protected] شماره تماس مركز: 31125149-025

7- رشته‌هاي تحصيلي پزشكي، دندانپزشكي و كارداني فوريتهاي پزشكي (كدهاي 18510،18516و18539) بورسيه نيروي انتظامي در دانشگاه علوم پزشكي ارتش جمهوري اسلامي ايران

داوطلباني‌ كه‌ اسامي‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفي‌شدگان‌ ‌كدرشته‌‌هاي تحصيلي فوق‌الذكر بورسيه نيروي انتظامي در دانشگاه علوم پزشكي ارتش جمهوري اسلامي ايران اعلام‌ گرديده‌، لازم‌ است‌ براي ثبت‌نام اوليه، انجام معاينات اوليه پزشكي، مصاحبه، آزمون آمادگي جسماني و ... مطابق جدول ذيل به هسته گزينش استان محل سكونت خود (مركز استان) مراجعه نمايند. آدرس مديريت‌هاي گزينش و استخدام استان‌ها در پايگاه اينترنتي ‌به ‌نشاني www.gozinesh.police.ir قابل مشاهده مي‌باشد.

مدارك لازم :

 1- عكس 4×3 تمام رخ جديد 6 قطعه (عكس‌ رايانه‌اي و اسكن شده نباشد). 2- اصل شناسنامه و كارت ملي و روگرفت از تمام صفحات. 3- اصل مدرك تحصيلي ديپلم و پيش‌دانشگاهي  به همراه روگرفت مربوطه. 4- پرينت قبولي اوليه در آزمون سراسري.5- همراه داشتن شماره داوطلبي آزمون سراسري 6-اصل و كپي از مدرك نظام وظيفه (گواهي اشتغال به خدمت سربازي ،كارت پايان خدمت، كارت معافيت غير پزشكي، دفترچه آماده به خدمت بدون مهر غيبت و يا ارائه گواهي معافيت تحصيلي از نظام وظيفه). 7- البسه و كفش ورزشي براي انجام آزمون آمادگي جسماني.

تذكر مهم: 1-داوطلباني كه داراي معافيت پزشكي مي‌باشند شرايط ثبت‌نام را ندارند. 2- داوطلبان فارغ‌التحصيل مقاطع كارداني و بالاتر مجاز به ثبت‌نام نمي‌باشند. 3- حداقل قد براي داوطلبان 170 سانتي متر مي‌باشند.4- سن استخدام 19 سال تمام (مبناي احتساب سن روز ثبت‌نام در آزمون سراسري خواهد بود)

تبصره1: در صورت دارا بودن هر يك از موارد ذيل 2 سال به سن داوطلب اضافه مي‌گردد، حداكثر در صورت داشتن تمامي اولويت­ها 25 سال «متولد1372به بالا» الف) دارندگان كارت پايان خدمت وظيفه عمومي ب) بسيجيان فعال يا پليس افتخاري ج) جذب ويژه: خانواده جانبازان (35درصد به بالا)، نخبگان و استعداد برتر، دارا بودن مقام قهرماني كشوري و بين المللي در رشته‌هاي ورزشي و علمي و حافظان قرآن كريم.

تبصره2: خانواده معظم شهداء برابر قانون از تسهيلات سني پيش‌بيني شده بهره‌مند خواهند شد. 5- داشتن مدرك تحصيلي پايان متوسطه يا پيش‌دانشگاهي با حداقل معدل 18 براي داوطلبان بورسيه پزشكي و دندانپزشكي و حداقل معدل 16 براي بورسيه فوريت‌هاي پزشكي الزامي است. 6- هسته گزينش استانها در قبال داوطلباني كه برابر زمان تعيين شده مراجعه ننمايند مسوليتي نخواهد داشت.

برنامه زمان‌بندي مراجعه داوطلبان رشته‌هاي تحصيلي پزشكي، دندانپزشكي و كارداني فوريتهاي پزشكي بورسيه نيروي انتظامي در دانشگاه علوم پزشكي ارتش جمهوري اسلامي ايران «بر اساس حرف اول الفباي نام خانوادگي»

الف تا ش

ص تا ي

چهارشنبه 97/07/25

پنجشنبه 97/07/26

8- معرفي‌شدگان ‌رشته‌هاي‌ تحصيلي پزشكي (كدهاي 18508و18509)، دندانپزشكي (كدهاي 18514و18515)، علوم آزمايشگاهي (كدهاي18518و18519)،تكنولوژي پرتوشناسي (كدهاي18512و18513)، فناوري­ اطلاعات ­سلامت (كدهاي18520و18521)، هوشبري (كدهاي18608و18609)، كارداني فوريتهاي پزشكي (كد18538و18540)، اتاق­عمل(كدهاي 18501و18502)، پرستاري (كدهاي18503و18506)، موسيقي نظامي (كد 18610) و پزشكي (كد18511) بورسيه ارتش جمهوري اسلامي ايران در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي-تهران

 داوطلباني‌ كه‌ اسامي‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ معرفي‌شدگان‌ هر يك از رشته‌هاي فوق‌الذكر اعلام‌ گرديده‌، لازم‌ است‌ براي‌ انجام‌ مراحل‌ گزينش‌ با در دست ‌‌داشتن:  1- عكس 4×3 تمام رخ 12 قطعه در سال جاري گرفته شده باشد 2- اصل و سه نسخه روگرفت برابر اصل شده از تمام صفحات شناسنامه عكس دار داوطلب و اصل و تصوير پشت و رو كارت ملي (سه سري) 3- يك سري روگرفت از تمام صفحات شناسنامه پدر و مادر 4- اصل و سه سري روگرفت از گواهي پيش‌دانشگاهي، گواهي موقت پيش دانشگاهي، مدرك پايان دوره متوسطه، گواهي موقت پايان دوره متوسطه و ريز نمرات پايان دوره متوسطه 5- پرينت كارنامه كل تحصيلي براي داوطلباني كه در دانشگاهها و موسسات آموزشي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري مشغول به تحصيل مي‌باشند. 6-اصل و روگرفت از مدرك نظام وظيفه (گواهي اشتغال به تحصيل در دوره پيش‌دانشگاهي يا برگه سبز آماده به خدمت بدون مهر غيبت، كارت پايان خدمت، كارت معافيت دائم غيرپزشكي و يا گواهي اشتغال به خدمت سربازي) 7-مشخصات‌بستگان نسبي(پدر-مادر-خواهران-برادران-پدربزرگ‌ومادربزرگ). 8-ارائه اصل گذرنامه(درصورت دارا بودن) 9- داوطلبان شرايط دار (فرزند نظامي-شهيد- جانباز ازكار‌افتاده‌كلي-آزاده ازكار‌افتاده‌كلي) بايد اصل مدرك را به همراه داشته باشند.10- ارائه برگ قبولي سازمان سنجش و روگرفت برگ انتخاب رشته كامل شده. 11- لباس و كفش ورزشي مناسب براي داوطلبان ذكور (جهت آزمون مقاومت جسماني) راس ساعت 6:00 صبح مطابق جدول ذيل به‌ آدرس تهران‌‌- ميدان حر– خيابان امام خميني(ره) -نرسيده به چهارراه كمالي- مديريت گزينش و استخدام نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران مراجعه‌ نمايند. تلفن تماس : 66973146 (كد 021).

تذكرات‌ مهم: 1- از پذيرش داوطلبان داراي معافيت پزشكي و افرادي كه مدارك فوق را به همراه نداشته باشند امتناع خواهد شد. 2-مراحل گزينش 2 تا 3 روز به طول مي‌انجامد (داوطلبان مي‌بايست محل اسكان براي خود پيش بيني نمايند). 4-معرفي‌شدگاني كه بيش از يك كد رشته معرفي‌ شده‌اند لازم است فقط يكبار جهت گزينش مراجعه نمايند و قبولي در مراحل گزينش در يك رشته‌ بمنزله قبولي در تمامي رشته‌هاي معرفي شده مي‌باشد. 6- از آوردن وسايل غير ضروري خودداري گردد. 7-به دليل شبانه‌روزي بودن دوره آموزش داوطلبان بورسيه بايد مجرد باشند (داوطلبان متاهل حق ثبت‌نام ندارند).

برنامه زمان‌بندي مراجعه داوطلبان رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه علوم ‌پزشكـــي ارتش جمهوري اسلامي ايران

رديف

رشته تحصيلي

تاريخ  مراجعه

جنس

1

پزشكي (خواهران)

01/08/97

زن

2

پرستاري (برادران) - پيراپزشكي(هوشبري، اتاق عمل،  تكنولوژي پرتوشناسي (راديولوژي)

05/08/97

مرد

3

پيراپزشكي(علوم آزمايشگاهي ، فناوري اطلاعات سلامت، كارداني فوريتهاي پزشكي)

06/08/97

مرد

4

پزشكي(برادران)، دندانپزشكي- موسيقي نظامي

07/08/97

مرد

9- معرفي‌شدگان­رشته‌­‌هاي تحصيلي­ كارداني­فوريت‌هاي­پزشكــي­، هوشبري،بهداشت محيط، بهداشت عمومي گرايش‌هاي مبارزه با بيماريها و بهداشت خانواده ، علوم‌آزمايشگاهي، پذيرش صرفا با اعمال سوابق تحصيلي(دانشگاههاي ­‌علوم ‌پزشكي و خدمات بهداشتي- درماني‌ كشور)

این معرفی شدگان لازم است براي اطلاع از برنامه زمان و مكان، مدارك مورد نياز و شرايط عمومي و اختصاصي جهت انجام مراحل مصاحبه، معاينه و يا ساير مراحل گزينش، به پايگاه اطلاع‌رساني موسسه محل معرفي چندبرابر ظرفيت خود مراجعه نمايند.

در پایان داوطلبان گرامي مي توانند سوالات خود را با سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در سايت اين سازمان به نشانيwww.Sanjesh.org مطرح نموده و يا با  شماره‌ تلفن  42163  (پيش شماره 021) تماس حاصل نمايند.

نتایج نیمه متمرکز کنکور سراسری 97

اعلام نتایج اولیه نیمه متمرکز کنکور سراسری 97 در تاریخ 17 شهریور 97 اعلام شد، در زیر لیست دانشگاه های دارای رشته های خاص یا نیمه متمرکز را مشاهده نمایید:

دانشگاههاي شهيد مطهري، شاهد، علوم قضايي و خدمات اداري دادگستري، صداو سيماي جمهوري اسلامي ايران ، علوم‌پزشكي بقيه‌الله(عج)، دكتري بيوتكنولوژي دانشگاه تهران، مديريت بيمه اكو موسسه آموزش عالي بيمه اكو در دانشگاه علامه‌طباطبائي، دانشكده غيرانتفاعي رفاه، دانشگاه غير انتفاعي امام رضا (ع)- مشهد و كليه كدرشته‌هاي تحصيلي‌ متمركز دانشگاه فرهنگيان در پرديس‌هاي آموزشي و دانشگاه تربيت دبير شهيدرجايي تهران (رشته‌هاي مخصوص داوطلبان بومي و داراي تعهد استخدام

نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 97، 18 مهر ماه 97 بر روی پایگاه اطلاع رسانی قرار گرفت.

فهرست اسامی و شماره داوطلبی معرفی شدگان هر یک از رشته های تحصیلی نیمه متمرکز علوم ورزشی با انجام مراحل مصاحبه و دیگر مراحل گزینش بقیه رشته های تحصیلی نیمه متمرکز در دوره روزانه، دوره شبانه یا همان نوبت دوم، دوره پردیس دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه های علوم پزشکی کشور تا چند برابر ظرفیت هر رشته از نیمه دوم شهریور ماه 97 منتشر  می شود.

مشاوره اعلام نتایج آزمون های درخت دانش

داوطلبان شرکت کننده جهت دریافت اطلاعات لازم درباره نتایج رشته های نیمه متمرکز و زمان و طریقه مراحل گزینش و مصاحبه می توانند با مشاوران متخصص درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری از طریق تلفن ثابت منزل تماس گرفته و با اطمینان کامل مراحل مصاحبه و گزینش خود را طی نمایند.

    راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 97 , شرایط پذیرش در رشته های نیمه متمرکز, سایت اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور 97, مصاحبه نیمه متمرکز کنکور سراسری, مشاهده نتایج نیمه متمرکز کنکور سراسری 97, , نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 264 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 2:03

بودجه بندی کنکور 98 نظام جدید اعلام شد

با شروع پاییز پرونده کنکور 97 در حال بسته شدن و پرونده کنکور 98 در حال باز شدن است. اما کنکور 98 با سال های گذشته تفاوت هایی دارد. در کنکور 98 ما شاهد حضور داوطلبانی هستیم که در نظام آموزشی جدید تحصیل نموده اند. این ها همان دانش آموزانی هستند که کلاس ششم ابتدایی را گذرانده و یک سال قبل از داوطلبان نظام قدیم انتخاب رشته نمودند و دوره پیش دانشگاهی نداشتند.

بودجه بندی کنکور 98

تاثیر بودجه بندی در موفقیت کنکور سراسری 98؟

یکی از مهمترین اصول موفقیت در کنکور هدفگذاری و بودجه بندی کنکور 98 نظام جدید است. کنکور 98 یک امتحان ساده نیست که بتوان تمامی منابع و مطالب را نکته به نکته خواند و همه را از بر کرد. حجم و تنوع مطالب بسیار زیاد است و یادگیری تمامی آن ها به گونه ای که بتوان از پس سوال های کنکور بر آمد کار دشواری است. بنابراین مطالعه ی بودجه بندی کنکور 98 و بودجه بندی سال های گذشته بسیار مهم و حیاتی است.حال این سوال مهم برای داوطلبان کنکور 98 پیش می آید که:

  • بودجه بندی برای داوطلبان نظام آموزشی جدید کنکور 98 چگونه است؟
  • بودجه بندی برای داوطلبان نظام آموزشی قدیم کنکور 98 چگونه است؟

برای جواب به این سوال مهم می توانید برای اطلاع از بودجه بندی سوالات کنکور 98 خود بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

بودجه بندی کنکور تجربی 98

بودجه بندی کنکور ریاضی 98

بودجه بندی کنکور انسانی 98

بودجه بندی کنکور هنر 98

بودجه بندی کنکور زبان 98

مشاوره کنکور 98 درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در قالب برنامه ریزی درسی کنکور 98، پانسیون مطالعاتی کنکور 98، مشاوره بهترین منابع درسی کنکور 98، بهترین منابع زیست کنکور 98، بهترین منبع شیمی کنکور 98 ،بودجه بندی های درسی کنکور 98… همراه شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن 9099072943 از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : بودجه بندی کنکور 98 نظام جدید, بودجه بندی کنکور تجربی 98, بودجه بندی کنکور ریاضی 98, بودجه بندی کنکور انسانی 98, بودجه بندی کنکور هنر 98, بودجه بندی کنکور زبان 98, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 213 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 1:56

بهترین منابع کنکور سراسری 98 کدامند؟

کسب رتبه برتر مرهون سه فاکتور اساسی، تلاش و پشتکار، منابع خوب و برنامه ریزی است. که در این مقاله میخواهیم فاکتور دوم یعنی بهترین منابع کنکور سراسری 98 را خدمت شما بیشتر توضیح بدهیم.

تعدد منابع، انتشارات و موسسات مختلف باعث شده است که بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور برای انتخاب منبع مناسب برای کنکور دچار سردرگمی و اشتباه شوند. عدم انتخاب منابع مناسب کنکوری به هر دلیلی، راه به ناکجا آباد است. چون باعث از دست رفتن انگیزه، انرژی و توان دانش آموزان و داوطلبان کنکور می شود. و از همه مهمتر باعث اتلاف زمان (که مهمترین رکن کسب رتبه برتر است) می شود.

اکنون میخواهیم با توجه به توضیحات ارائه شده بهترین منابع کنکور 98 بهترین منابع را خدمت شما معرفی کنیم. هر چند که اعتقاد داریم معرفی منابع خوب کنکور با توجه به اهمیت کنکور در کسب موفقیت و مسیر زندگی دانش آموزان و داوطلبان دارای اهمیت بسیار زیاد است و با مختصر توضیحاتی نمیتوان به نتیجه کافی رسید. ولی این اولین مقاله در این مورد است و در ادامه سایر مقالات دیگر به ادامه این مبحث خواهیم پرداخت.

بهترین منابع ریاضی کنکور 98

بهترین منابع زیست شناسی کنکور 98

بهترین منابع شیمی کنکور 98

بهترین منابع فیزیک کنکور 98

بهترین منابع دین و زندگی کنکور 98

بهترین منابع زبان کنکور 98

 

نحوه برگزاری کنکور سراسری 98 چگونه است؟

متاسفانه عدم آگاهی کامل خانواده ها و دانش آموزان و گاها تقلیدهای دور از فکر کردن باعث میشود که داوطلبان کنکور 98 در مهمترین و سرنوشت ساز ترین سال زندگیشان راه را به اشتباه و به خطا بروند و تحت تاثیر این اشتباه به کلی باعث تغییر و دگرگونی زندگیشان شوند. کنکور 98 مهمترین و سرنوشت سازترین مقطع زندگی یک دانش آموز است. به جرات میتوان گفت شخصیت کاری و زندگی دانش آموزان در زندگی آینده به کنکور گره خورده است. جاده دو طرف عبور و عدم عبور از سد کنکور بسیار متفاوت از هم دیگراست. بنابراین تاکید ویژه ما این است که حتما با چشم باز و با آگاهی کامل منبع کنکورتان را انتخاب کنید.

بهترین دانشگاه بدون کنکور نیمسال دوم ترم بهمن 97-98 کدام است؟

کنکور، بی کنکور اصطلاحی است که در واقع در سالهای اخیر به گوش تمامی دوستان رسیده و خیلی از متقاضیان ورود به دانشگاه را به خود اختصاص داده است، در لینک های رنگی زیر می توانید لیست رشته های بدون کنکور و شرایط ثبت نام بدون کنکور 97 را مشاهده نمایید.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97

بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران

ثبت نام بدون کنکور پیام نور 97 نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 97 نیمسال دوم

مشاوره تحصیلی کنکور 98 درخت دانش

در این سلسله مقالات میخوایم با دلیل و استناد به دلایل موجه به معرفی این منبع برای کنکور 98 بپردازیم. بنابراین دانش آموزان و داوطلبان کنکور نظام قدیم و نظام جدید میتواند جهت مشاوره تخصصی و معرفی بهترین منابع کنکور 98 با ما در ارتباط باشند.

برنامه ریزی درسی کنکور 98 و انتخاب بهترین منابع کنکور سراسری 98 خود را به مشاوران تحصیلی درخت دانش بسپارید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش در راستای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت خود برای دسترسی بهتر داوطلبان و متقاضیان کنکور سراسری 98 به منابع کنکور 98 بهترین منابع را برای شما معرفی و ارسال می نماید. برای ارتباط با مشاوران تحصیلی درخت دانش و معرفی کتاب و منابع کنکور 88 می توانید با شماره 9099072943 در ارتباط باشید.

 

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : بهترین منابع کنکور سراسری 98 کدامند؟, بهترین منابع کنکور 98, بهترین منابع کنکور 98, بهترین منابع دین و زندگی کنکور 98, بهترین منابع فیزیک کنکور 98, بهترین منابع شیمی کنکور 98, بهترین منابع زیست شناسی کنکور 98, بهترین منابع ریاضی کنکور 98, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 221 تاريخ : شنبه 21 مهر 1397 ساعت: 1:44

آیا امسال تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 داریم یا نه؟

امیررضا شاهانی در مصاحبه با روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش درخصوص مشکل ایجاد شده برای برخی از داوطلبان که اسامی آن‌ها در روز‌های گذشته به عنوان پذیرفته شده در این دانشگاه اعلام شد، اما هنگام مراجعه به واحد‌های محل قبولی در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد از آن‌ها نام نویسی به عمل نیامد، گفت:​ براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش، امسال سال 97 تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 نخواهیم داشت و با توجه به این موضوع ما ضریب افت را بزرگ‌تر از سال‌های گذشته انتخاب کردیم، برای اینکه بتوانیم ظرفیت‌ها را تکمیل کنیم.

در سال‌های گذشته به علت آنکه قبولی در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد داشتیم، پس از اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد، داوطلبان مجدداً​ انتخاب رشته می‌کردند و ما نتایج را پردازش و اعلام می‌کردیم و پس از دو یا سه مرحله ظرفیت رشته‌های گروه پزشکی نیز تکمیل می‌شد.

قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد بر چه اساسی می باشد؟

دکتر شاهانی در ادامه افزود: پس از آن جهت اعلام نتیجه واحدهای علوم پزشکی دانشگاه های دولتی آمار را استخراج نموده و بر مبنای آمار و ظرفیتی که دارند، تعداد پذیرفته شده ها را در سایت واحد طبق دستورالعملی که به واحدها ابلاغ شد قراردهند. مطابق این دستورالعمل واحد ها می بایست بر مبنای ردیف ذخیره و ظرفیت باقیمانده از داوطلبان نام نویسی و اعلام نمایند.

"حل مشکل داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد بر مبنای عدالت"

ضریب افت به چه معناست؟

ضریب افت بر این اساس است که داوطلبانی که در دانشگاه آزاد انتخاب رشته می‌کنند، اما به علت قبولی در دانشگاه‌های دولتی، در این دانشگاه‌ها ثبت نام می‌کنند و بخشی از ظرفیت دانشگاه آزاد خالی می‌ماند، و دانشگاه آزاد باید این ظرفیت خود را با قبولی در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد برای امسال تکمیل نماید.

امسال به علت آنکه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 را نداریم، ضریب افت را بزرگ‌تر در نظر گرفتیم، اما بعد از ثبت نام داوطلبان، بخش قابل توجهی از ظرفیت‌ها خالی ماند.

سرنوشت افرادی که برای قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد از دانشگاه خود انصراف داده اند چیست؟

افرادی که اعلام می‌کنند که به دلیل قبولی در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد از محل تحصیل انصراف داده اند، برای این افراد نیز اگر بخواهند می‌توانیم آن‌ها را به محل تحصیل شان بازگردانیم و یا دانشجوی دانشگاه آزاد شوند.

قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد بر چه اساسی می باشد؟

دکتر شاهانی در ادامه افزود: پس از آن جهت اعلام نتیجه واحدهای علوم پزشکی دانشگاه های دولتی آمار را استخراج نموده و بر مبنای آمار و ظرفیتی که دارند، تعداد پذیرفته شده ها را در سایت واحد طبق دستورالعملی که به واحدها ابلاغ شد قراردهند. مطابق این دستورالعمل واحد ها می بایست بر مبنای ردیف ذخیره و ظرفیت باقیمانده از داوطلبان نام نویسی و اعلام نمایند.

"حل مشکل داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد بر مبنای عدالت"

برای اینکه مشکل این افراد حل شود تلاش داریم آمار را از واحد‌های مختلف جمع آوری و بررسی کنیم که چگونه می‌توان مشکل این افراد را براساس رعایت عدالت حل کرد، بدین گونه که افرادی که نمره بالاتری دارند پذیرفته شوند .

آیا در رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 افزایش پذیرش داریم؟

به دلیل اینکه امسال تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را نداریم بر اساس گفته های دکتر شاهانی رئیس سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد تلاش بر ان دارد که ظرفیت رشته های پزشکی و پیرا پزشکی را بالا ببرند تا داوطلبانی که رتبه به نسبت بالاتری دارند شانس قبولی در تکمیل ظرفیت ذخیره دانشگاه آزاد را نیز داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر در مود شانس قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد 97-98 و همچنین تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97، بهترین منابع کنکور 98 و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه می توانید بر روی لینک های مورد نظر کلیک نمایید و یا از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل فرمایید.

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : آیا امسال تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 داریم یا نه, تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیمسال دوم 97, ذخیره دانشگاه آزاد, قبولی در ذخیره دانشگاه آزاد بر چه اساسی می باشد, ضریب افت به چه معناست, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 17 مهر 1397 ساعت: 19:50

زمان اعلام اسامی معرفی شدگان رشته های تحصیلی نیمه متمرکز آزمون سراسری سال 97 مشخص شد(97/07/15)

بر اساس اطلاعیه مورخ 97/07/15 بدین‌ وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان رشته های نیمه متمرکز آزمون سراسری سال 1397 می‌رساند که اسامی معرفی شدگان رشته‌های تحصیلی مربوط به همراه اطلاعیه حاوی برنامه زمانی انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش در روز چهارشنبه مورخ 97/07/18 از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

سایت اعلام نتایج نیمه متمرکز کنکور 97

تنها سایتی که بتوان نتایج نیمه متمرکز کنکور ۹۷ را مشاهده نمود سایت سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد داوطلبین رشته های دارای مصاحبه نیمه متمرکز کنکور سراسری 97 می توانند در روز اعلام نتایج رشته های دارای مصاحبه به سایت سنجش مراجعه کرده و نتایج خود در قسمت سراسری نتایج نیمه متمرکز مشاهده نمایند.

داوطلبان و متقاضیان می توانند برای دریافت اعلام نتایج نیمه متمرکز 97 خود و همچنین شرایط مصاحبه رشته های نیمه متمرکز و زمان مصاحبه عملی با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایند و یا در زیر بر روی لینک مشاهده نتایج رشته های خاص یا نیمه متمرکز 97 کلیک نمایند.

همان طور که اطلاع دارید نتایج اولیه رشته های نیمه متمرکز 97 به صورت چند برابر ظرفیت اعلام در تاریخ 17 شهریور ماه 97 اعلام شد و این اعلام نتایج به منزله پذیرش قطعی نمی باشد و در مرحله دوم پذیرش به صورت مصاحبه و آزمون عملی برگزار خواهد شد.

مشاهده نتایج نیمه متمرکز کنکور سراسری 97

اعلام نتایج نیمه متمرکز کنکور سراسری 97

داوطلبانی که هم در رشته های روزانه متمرکز و هم در رشته های نیمه متمرکز شرکت کرده اند و با توجه به اعلام شدن نتایج کنکور سراسری 97 در رشته های متمرکز روزانه و یا غیر انتفاعی و پیام نور قبول شده باشند برای اعلام نتایج نهایی نیمه متمرکز خود و اینکه آیا کدام رشته را انتخاب نمایند و کدام یک پذیرش خواهند شد با مشاوران درخت دانش در تماس باشند.

نتایج نیمه متمرکز کنکور سراسری 97

اعلام نتایج اولیه نیمه متمرکز کنکور سراسری 97 در تاریخ 17 شهریور 97 اعلام شد، در زیر لیست دانشگاه های دارای رشته های خاص یا نیمه متمرکز را مشاهده نمایید:

دانشگاههای شهید مطهری، شاهد، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران ، علوم‌پزشکی بقیه‌الله(عج)، دکتری بیوتکنولوژی دانشگاه تهران، مدیریت بیمه اکو موسسه آموزش عالی بیمه اکو در دانشگاه علامه‌طباطبائی، دانشکده غیرانتفاعی رفاه، دانشگاه غیر انتفاعی امام رضا (ع)- مشهد و کلیه کدرشته‌های تحصیلی‌ متمرکز دانشگاه فرهنگیان در پردیس‌های آموزشی و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران (رشته‌های مخصوص داوطلبان بومی و دارای تعهد استخدام

نتایج نهایی رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 97، 18 مهر ماه 97 بر روی پایگاه اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت.

 

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور گروه هنر و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97-98

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نتایج نیمه متمرکز کنکور ۹۷, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 190 تاريخ : دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت: 20:36

نتایج بدون کنکور ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد مهر 97 کی اعلام می شود؟

مهلت ثبت نام مجدد و تمدید انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تا ساعت 24 امروز 15 مهر 97 تمدید شد و همچنین بر اساس سالهای گذشته بعد از بسته شدن سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد نتایج بدون کنکور ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد مهر ماه 97 کاردانی و کارشناسی دوشنبه به بعد اعلام خواهد شد.

مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد 97 اعلام شد(97/07/15)

نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 (بر اساس استعداد درخشان) اعلام شد.

برای مشاهده نتایج بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

مشاهده نتایج بدون کنکور ارشد دانشگاه آزاد 97

برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 97 خود و همچنین مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری و ثبت نام جدیدالورودی ها و ثبت نام ده مرحله ای جهت دریافت شماره دانشجویی می توانید با مشاوران درخت دانش شماره  9099072943 از طریق تلفن ثابت تماس حاصل بفرمایید.

ثبت نام اینترنتی دانشجویان جدیدالورود ثبت نام مجدد بدون کنکور دانشگاه ازاد 97 به چه صورتی است؟

بعد از مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 97 و قبولی در اولویت های انتخابی انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، اولین اقدام ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار گرفته شده است.

بر خلاف سالهای گذشته دانشگاه آزاد برای ثبت نام بدون کنکور حضوری را به صورت اینترنتی انجام خواهد داد و داوطلبین قبل حضور به دانشگاه باید ثبت نام اولیه و دریافت شماره دانشجویی را در سایت انجام دهند و با در دست داشتن اصل مدارک و همچنین شماره دانشجویی دریافتی از ثبت نام اینترنتی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به دانشگاه مراجعه نمایند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت شماره دانشجویی قبل از ثبت نام حضوری دانشگاه(ثبت نام ده مرحله ای بدون کنکور دانشگاه آزاد) و همچنین بازیابی کلمه عبور برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97-98 می توانید با شماره 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره) تماس حاصل نمایید.

"ثبت نام نهایی دانشگاه آزاد بدون کنکور تا یکشنبه 15 مهر ماه 97 تمدید شد"

ثبت نام ده مرحله ای اینترنتی دانشگاه آزاد بدون کنکور 97-98 برای دریافت شماره دانشجویی دانشگاه آزاد آغاز شد.

ویرایش اطلاعات فردی ثبت نام مجدد بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

این ویرایش شامل کلیه دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته می باشد.

وی تاکید کرد : ویرایش اطلاعات فردی ، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط  1 نوبت  امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل گردد ترتیب اثر داده نمی شود.

داوطلبین بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند برای مشاهده نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 97 خود با ورود به سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور سایت azmoon.org مراجعه نمایند و نتایج انتخاب رشته بدون آزمون خود را مشاهده کنند.

نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام مجددی های نیمسال اول 97

بر خلاف تصور بسیاری از داوطلبان بدون کنکور دانشگاه آزاد که پس از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور خود این تصور را دارند که پس از انتخاب رشته باید وارد دانشگاه شوند، باید بدانیم که از بعد از ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم پارسال دیگر ملاک پذیرش داوطلبان سوابق تحصیلی می باشد و این بدان معناست:

که احتمال قبولی داوطلبین در انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه ازاد 100 درصد نیست و باید منتظر اعلام نتایج بدون کنکور آزاد مهر ماه 97 باشیم.

 

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نتایج بدون کنکور ثبت نام مجدد دانشگاه آزاد مهر 97, ثبت نام نهایی دانشگاه آزاد بدون کنکور , نتایج دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام مجددی های نیمسال اول 97,بدون کنکور دانشگاه آزاد, , نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 222 تاريخ : دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت: 20:30

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست و به چه کسانی تعلق می گیرد؟

زمانی که تعداد ثبت نامی ها و متقاضیان رشته های دانشگاه آزاد 97 پایین باشد و یا دانشگاه آزاد در رشته مورد نظر افزایش ظرفیت انجام بدهد، داوطلبین می توانند با انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزاد 97 در پر کردن صندلی های خالی ثبت نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت انجام دهند.

به عنوان مثال 1: اگر ظرفیت دانشگاه در رشته های پیراپزشکی مانند پرستاری 45 نفر باشد، احتمال این وجود دارد که بعضی از این داوطلبین ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد انجام داده اند و حال به هر دلیلی برای ثبت نام حضوری اقدام ننموده اند.

به عنوان مثال 2: احتمال این وجود دارد که خود دانشگاه آزاد در رشته های تکمیل ظرفیت افزایش ظرفیت نموده، و داوطلبان بیشتری را به علاوه دانشجویانی که حداقل نمره قبولی را در شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کسب کرده اند را مورد پذیرش قرار دهد.

در این حالات می توان جای خالی در رشته ها را به وجود آورد و برای تکمیل کردن ظرفیت این جای خالی ها از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد استفاده نمود.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر _ بهمن 97

در این مقاله سعی بر این داریم به تعداد سوالاتی که دانشجویان داوطلب تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97-98 با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ کامل بدهیم:

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست؟

زمان دقیق شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چه تاریخی است؟(مهر_بهمن)

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شامل چه کسانی می شود و به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

انتقالی و یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت آزاد 97 امکان پذیر می باشد؟

نحوه، ویرایش انتخاب رشته و شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چگونه است؟

و ...؟؟

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97-98

یک سال تحصیلی شامل دو نیمسال و هر نیمسال شامل یک تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد خواهد بود، این بدین معناست که ما هم در مهر ماه و هم در بهمن ماه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد داریم.

بر اساس تکمیل ظرفیت آزاد پارسال در مقطع کارشناسی نیمسال اول مهر ماه 97، امسال نیز زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97  نیمه دوم مهر ماه می باشد.

و همچنین تکمیل ظرفیت آزاد در نیمسال دوم بهمن ماه 97-98 در اواخر آذر ماه 97 می باشد.

و حال این سوال پیش خواهد آمد که:

داوطلبان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 از کی سر کلاس میروند؟

"شروع کلاس ها در بعضی از رشته های تکمیل ظرفیت مهر ماه 97 در نیمسال دوم تحصیلی یعنی از بهمن ماه آغاز خواهد شد"

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شامل چه کسانی می شود و به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

در شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد 97 شرکت نموده اند، و دارای شناسه انتخاب رشته می باشند می توانند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد نیز شرکت نمایند.

حال این سوال برای داوطلبان پیش خواهد آمد که شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کدام است؟

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کد دسترسی به تراز نمره کارنامه ای دانشگاه آزاد در کنکور 97 می باشد، کد شناسه انتخاب رشته 7 رقمی بوده و در انتهای کارنامه کنکور سراسری 97 درج شده است.

انتقالی و یا تغییر رشته با تکمیل ظرفیت آزاد 97 امکان پذیر می باشد؟

بله، در مواردی که داوطلب در انتخاب رشته سراسری آزاد 97 خود در رشته ای که پذیرش خواهد شد علاقه ای به رشته نخواهد داشت و یا به هر علتی نمی تواند در آن شهر و رشته ادامه تحصیل نماید، در این حالت می تواند برای تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت نموده و بر اساس تراز نمره بالایی که دارد می تواند رشته و دانشگاه خود را از تریق تکمیل ظرفیت تغییر دهد.

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

1- هر داوطلب حق دارد حداکثر 20 رشته محل در داخل گروه آموزشی ای که در آن کنکور داده است را در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 وارد کند. پس بنابراین کسانی که کنکور ریاضی داده اند تنها حق دارند از رشته محل های گروه آموزشی ریاضی انتخاب خود را انجام دهند و داوطلبان گروه های آموزشی نیز همینطور.

2- اگر داوطلب در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قبول شده باشد نیز می تواند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کند فقط باید به این نکته توجه داشته باشد که اگر در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام نماید.

بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاه قبول شده است دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و در دانشگاهی حق ثبت نام دارد که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده باشد. اما قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی در دانشگاه غیر آزاد  ندارد و حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده باشد باز هم قبولی  شهریور در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.

3- ترتیب انتخاب ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها باید بر اساس اولویت علاقه هر دانش آموز باشد و نه ترس از شانس قبولی

برای اطلاع از زمان، دفترچه، شرایط و نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نحوه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

 

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد, تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چیست و به چه کسانی تعلق می گیرد؟, شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر _ بهمن 97, تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد, زمان شروع تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن 97,98, نحوه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97, زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97, دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 190 تاريخ : يکشنبه 15 مهر 1397 ساعت: 19:01

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چه معناست؟

تکمیل ظرفیت بدین معنا است که در صورت وجود ظرفیت امکان ثبت نام و قبولی در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت وجود دارد.
تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

شرایط جدید تکمیل ظرفیت آزاد 97

 

  •  هر داوطلب حق دارد حداکثر 20 رشته محل در داخل گروه آموزشی ای که در آن کنکور داده است را در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 وارد کند. پس بنابراین کسانی که کنکور ریاضی داده اند تنها حق دارند از رشته محل های گروه آموزشی ریاضی انتخاب خود را انجام دهند و داوطلبان گروه های آموزشی نیز همینطور.
  •  اگر داوطلب در اعلام نتایج نهایی شهریور ماه هم در یک دانشگاه غیر آزاد ( به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش) و یک دانشگاه آزاد به واسطه انتخاب رشته در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قبول شده باشد نیز می تواند در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد شرکت کند فقط باید به این نکته توجه داشته باشد که اگر در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد مهر و بهمن ثبت نام نماید.
  • بعد از اعلام نتایج نهایی مشخص شود که در یک دانشگاه قبول شده است دیگر انتخابی که در شهریور ماه در هر دانشگاه آزاد قبول شده بودید لغو می شود و در دانشگاهی حق ثبت نام دارد که در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  قبول شده باشد. اما قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ارتباطی به قبولی در دانشگاه غیر آزاد  ندارد و حتی اگر در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبول شده باشد باز هم قبولی شهریور در دانشگاه سراسری به قوت خود باقی است.
  •  ترتیب انتخاب ها در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد تنها باید بر اساس اولویت علاقه هر دانش آموز باشد و نه ترس از شانس قبولی

برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

مهم نیست که داوطلب در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مرداد ماه شرکت کرده باشد یا خیر. این اتفاق برای خیلی ها پیش آمده است که مرداد ماه که نتایح اعلام شد خیلی ها از نتیجه خود رضایت نداشتند و کلا انتخاب رشته نکردند. حال این سوال پیش می آید که آیا می شود الان در ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 شرکت کنند یا خیر؟ در پاسخ باید گفت بله. همان طور که داوطلب در جلسه کنکور سراسری حضور داشته است  و برایش کارنامه صادر شده است پس می تواند در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت شرکت کند.

برای خواندن پربازدید ترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

رتبه لازم برای قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پزشکی 97

ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی

نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

ترتیب انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باید بر اساس علاقه داوطلب صورت بگیرد نه بر اساس شانس قبولی.در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چون درواقع اخرین تیری است که دانش آموز می تواند به سمت هدف نشانه بگیرد استرسش بالاتر می رود و با خود فکر می کند انتخاب هایی را وارد لیستش کند که ریسکش کمتر باشد. داوطلب می تواند چند انتخاب اولیه  را خوشبینانه درنظر بگیرد

در شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 از بین انتخاب هایی که وجود دارند باید آنهایی انتخاب شوند که نسبت به تزازخوشبینانه محسوب می شوند . سپس باید در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چند انتخاب منطقی و در نهایت چند انتخاب بدبینانه وجود داشته باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 با مشاوران ما در تماس باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 چه معناست؟, تکمیل ظرفیت ريال زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97, رتبه لازم برای قبولی تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد پزشکی 97, ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی, شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97, , نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 214 تاريخ : شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 20:25

 اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد شامل چه افرادی می شود؟

اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد شامل تمامی شرکت کنندگان کنکور سراسری دانشگاه آزاد که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود کد رشته/ محل رشته های پزشکی و پیراپزشکی را انتخاب نموده اند و میخواند نتایج ذخیره و شانس قبولی در رشته های انتخابی خود را مشاهده نمایند.

اطلاعیه اعلام نتایج قبولی ذخیره رشته های پزشکی آزمون سراسری 97 (1397/07/11)

با توجه به اعلام نتایج آزمون سراسری دانشگاه آزاد 97 در تاریخ 25 شهریور ماه، برخی از داوطلبانی که در رشته های گروه پزشکی برای آنها نتیجه اعلام شد در دانشگاه دولتی پذیرفته شدند و ثبت نام نموده اند. در نتیجه بخشی از ظرفیت زیر گروه پزشکی خالی ماند و ما اعلام دیگری امروز چهارشنبه 11 مهر ماه داشتیم تا این باقی مانده ظرفیت زیر گروه پزشکی را کامل نماییم.

این زیر گروه پزشکی شامل سه رشته دکترای حرفه ای پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی و علاوه بر آن رشته های کارشناسی و کاردانی زیر گروه پزشکی مثل علوم آزمایشگاهی ، پرستاری ، مامایی و ...... می باشد. علاوه بر این رشته ها، رشته دامپزشکی هم در این اعلام نتیجه می باشد چون باهم مرتبط هستند و معمولا به این شکل می باشد که ممکن است داوطلبان از دامپزشکی به پزشکی جابه جا شوند. لذا در رشته های زیر مجموعه گروه پزشکی اعلام نتیجه مجددی انجام می­ شود.

نحوه اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 97-98

شیوه اعلام نتیجه ذخیره دانشگاه آزاد به این نحوه می باشد که قبولی قبلی را قبولی اصلی تلقی می­ کنیم و آن چیزی که امروز اعلام می شود برای بخشی از داوطلبانی است که در دانشگاه آزاد اسلامی در گروه پزشکی انتخاب رشته کردند و دارای رتبه های بالا بودند.

برای این عزیزان حداکثر سه رشته/ محل به صورت ذخیره اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از رشته های پزشکی بدون کنکور در بر روی لینک مورد نظر کلیک نمایید.

نحوه مشاهده نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 97-98 رشته های پزشکی

هر داوطلب که با شناسه دانشگاه آزاد اسلامی وارد پروفایل خود در سایت azmoon می شود احتمالاً علاوه بر قبولی اصلی حداکثر سه رشته/ محل دیگر را به عنوان ذخیره مشاهده می کند. برای این رشته ها ردیف ذخیره مشخص شده است به طور مثال اگر برای داوطلبی رشته علوم پزشکی تهران اعلام شده است ردیف ذخیره آن مشخص گردیده است.

برای چه افرادی سه ذخیره اعلام خواهد شد؟

لزوماً برای همه این داوطلبان سه ذخیره اعلام نشده به این دلیل که برخی از این داوطلبان همان اولویت اول پذیرفته شده اند و دیگر نیازی به اعلام ذخیره های دیگر نمی باشد، بنابراین حداکثر سه رشته/ محل در زیر گروه پزشکی و رشته دامپزشکی برایشان اعلام خواهد شد.

بیشتر برای افرادی سه ذخیره اعلام شده که در واقع نمرات پایین تری کسب کردند.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین شرایط قبولی در ردیف های مختلف ذخیره دانشگاه آزاد 97 و همچنین ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد همراه با معدل لازم می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق شماره ثابت تماس حاصل نمایید.

داوطلبان از طریق سایت آزمون می توانند نتایج خود را مشاهده نمایند و این داوطلبان پنج شنبه و جمعه 12و 13 مهر ماه فرصت دارند تا به واحد دانشگاهی مراجعه نمایند و با تکمیل فرم شماره 15 آمادگی خود را برای ثبت نام در رشته/ محل ذخیره مورد نظراعلام نمایند. پس از این دو روز، واحدهای علوم پزشکی آمار را استخراج می کنند و بر مبنای آمار و ظرفیتی که دارند تعداد پذیرفته شده ها را در سایت واحد اعلام می کنند..

از روز شنبه تا دوشنبه 14 لغایت 16 مهر ماه داوطلبان جهت ثبت نام در محلی که قبولی اعلام گردیده به واحد دانشگاهی مذکور مراجعه نمایند.

شانس قبولی برای افراد سه ذخیره به چه صورتی است؟

این سه رشته / محل اعلام شده هر سه ذخیره می باشد و به اینگونه نمی­باشد که اعلام ذخیره حقی برای داوطلب ایجاد نماید . ذخیره بدین معنا است که در صورت وجود تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد امکان ثبت نام وجود دارد. یعنی احتمال پذیرش داوطلب در یکی از این سه ذخیره وجود دارد.

برای گروه غیر پزشکی اعلام جدیدی نخواهیم داشت.

ایشان توصیه نمودند: داوطلبان پس از مشاهده نتیجه در اسرع وقت به واحدهایی که ذخیره اعلام شده مراجعه نمایند و نسبت به تکمیل ظرفیت آزاد 97 فرم شماره 15 اقدام نمایند و رسید لازم را دریافت نمایند تا جهت ثبت نام اعلام حضور کرده باشند. پس از مشخص شدن قبولی در سایت واحدها با توجه به تقویم آموزشی سریعتر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : اعلام نتایج قبولی ذخیره دانشگاه آزاد شامل چه افرادی می شود؟, اطلاعیه اعلام نتایج قبولی ذخیره رشته های پزشکی آزمون سراسری 97 (1397,07,11), ذخیره دانشگاه آزاد, نحوه اعلام نتایج ذخیره دانشگاه آزاد 97,98, برای چه افرادی سه ذخیره اعلام خواهد شد؟, تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد, تکمیل ظرفیت آزاد 97, , نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 185 تاريخ : شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 20:16

رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر پارس تهران 97

ضروری است جهت پیش ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر پارس تهران از روز دوشنبه مورخ 02/07/1397 با در دست داشتن مدارک لازم به محل دانشگاه واقع در خیابان کارگر شمالی، خیابان دوم، انتصاریه، پلاک 18 از ساعت 9 الی 17 مراجعه فرمایند.

رشته های موجود برای تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه هنر پارس تهران 97-98

 

  • معماری داخلی
  • مهندسی شهرسازی
  • ارتباط تصویری
  • طراحی لباس
  • طراحی صنعتی
  • طراحی و ساخت طلا و جواهر
  • مهندسی عمران
  • مهندسی صنایع نقاشی
  • سینما
  •  مرمت و احیای بناهای تاریخی
  • باستان شناسی
  • تلویزیون و هنرهای دیجیتالی
  • هنرهای اسلامی
  • عکاسی
  • ادبیات نمایشی

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران تحصیلی درخت دانش تماس حاصل بفرمایید.

پذیرش دانشگاه هنر پارس تهران

رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه هنر پارس تهران

مهندسی معماری، مهندسی عمران، طراحی صنعتی، معماری داخلی، مهندسی شهرسازی، باستان شناسی، مهندسی صنایع، مرمت ابنیه تاریخی، سینما-کارگردانی، مدیریت پروژه، هنرهای اسلامی، نقاشی، طراحی صنعتی، ارتباط تصویری، طراحی لباس، مهندسی عمران

رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه هنر پارس تهران

مهندسی معماری، علمی کاربردی طراحی پوشاک، مهندسی منابع طبیعی- محیط زیست، علمی کاربردی مرمت و احیاء بناهای تاریخی، علمی کاربردی گرافیک- تصویر سازی، علمی کاربردی ارتباط تصویری، آموزش هنرهای تجسمی، مهندسی اجرایی عمران، مهندسی شهرسازی

رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پارس تهران

کارشناسی ارشد معماری، کارشناسی ارشد فناوری معماری- بایونیک، کارشناسی ارشد انرژی معماری، کارشناسی ارشد مدیریت ساخته ها، کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، کارشناسی ارشد طراحی شهری، کارشناسی ارشد مدیریت شهری، کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس، کارشناسی ارشد مرمت و احیاء بناهای تاریخی، کارشناسی ارشد ارتباط تصویری، کارشناسی ارشد مهندسی عمران، مهندسی و مدیریت ساخت، کارشناسی ارشد مدیریت پروژه، کارشناسی ارشد معماری داخلی، کارشناسی ارشد فناوری معماری دیجیتال.

برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سوره می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

رشته های هنر بدون کنکور دانشگاه سوره

رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد 97-98

مدارک لازم برای ثبت نام در بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه هنر پارس

تکمیل فرم درخواست پذیرش
ارائه معرفی نامه متقاضی با تایید معاون آموزشی دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی
ارائه ریز نمرات دوره کارشناسی
تصویر کارت ملی و شناسنامه از تمامی صفحات
دو قطعه عکس سه در چهار که در سال جاری تهیه کرده باشید.
برای مراجعه حضوری جهت تکمیل و ارائه مدارک باید به تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان دوم، انصاریه، پلاک 18 مراجعه فرمایید.

شرایط پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه هنرپارس تهران

در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه هنر تهران به شرط سوابق تحصیلی و ارائه معدل کتبی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.
شرایط ثبت نام در دانشگاه هنر پارس تهران در مقطع کارشناسی ارشد:

دانشجویان متقاضی نهایتا تا تاریخ 31/6/96 باید فارغ التحصیل شوند و گرنه از ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.
نهایتا تا 8 نیمسال تحصیلی باید واحدهای درسی خود را بگذرانند.
بعد از گذراندن 7 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل 115 واحد درسی و بعد از 6 نیمسال تحصیلی حداقل 110 واحد و یا در واقع تا پایان ترم 6 تحصیلی با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی خود جزو ده درصد دانشجوی برتر و هم دوره و وردی هم ترم و سال خود باشد. بلافاصله بعد از دانش آموختگی در همان سال تحصیلی و فقط فقط برای یک بار می تواند پذیرش شود.

 

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر پارس تهران 97, رشته های بدون کنکور دانشگاه هنر پارس تهران, رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه هنر پارس تهران, رشته های مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه هنر پارس تهران, رشته های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پارس تهران, رشته های بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد 97,98, شرایط ثبت نام در دانشگاه هنر پارس تهران, تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه هنر پارس, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 12 مهر 1397 ساعت: 18:46

نحوه برگزاری کنکور سراسری 98 

کنکور سراسری 98 چگونه برگزار خواهد شد؟

نحوه برگزاری کنکور سراسری 98 برای نظام جدید و نظام قدیم چگونه می باشد؟

تاثیر معدل در کنکور سراسری نظام جدید و نظام قدیم 98؟

معرفی منابع کنکور سراسری 98؟

برنامه ریزی درسی کنکور سراسری 98؟

شرایط ثبت نام در کنکور سراسری 98؟

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 99 ؟

کنکور سراسری سال 98 متفاوت تر از کنکور های سال گذشته خواهد بود که در اینجا می خواهیم به طور مفید در این مقاله نحوه برگزاری کنکور(نحوه برگزاری کنکور سراسری 98) را خدمت دوستان عزیز عرض نماییم. برای دریافت مشاوره و راهنمایی های بیشتر می توانید با شماره تماس 9099072943 از طریق تلفن ثابت تماس و با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

نحوه برگزاری کنکور سراسری 98

 

نحوه برگزاری آزمون سراسری 98

1- در سال 1398، سنجش با دو آزمون جدا یعنی دو مجموعه سوال و طبق موارد زیر انجام می شود، در ضمن از مباحث مشترک بین دو نظام آموزشی یعنی نظام آموزشی قدیم و جدید (نحوه برگزاری کنکور سراسری 98)سوالات یکسانی طرح خواهند شد.
• یک آزمون با یک مجموعه سوال برای دانش آموزان نظام قدیم
• یک آزمون با یک مجموعه سئوال برای دانش آموزان نظام جدید

البته داوطلبان الزاما باید در آزمون مربوط به نظام آموزشی که در آن فارغ التحصیل شده اند، شرکت کنند.

2- ظرفیتی مجزا برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید اختصاص داده نشده است یعنی نمرات دو گروه داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید تراز شده و گزینش آنها به صورت رقابتی و براساس نمره کل نهایی در زیر گروه مربوطه و دیگر شرایط و ضوابط آزمون سراسری انجام خواهد شد.(نحوه برگزاری کنکور سراسری 98)

تاثیر معدل در کنکور سراسری 98

3- در آزمون سراسری سال 98، میزان تاثیر سوابق تحصیلی نهایتا 30 درصد است. در کل 20 درصد با تاثیر قطعی و 10 درصد با تاثیر مثبت اعمال خواهد شد. که در زیر به طور مفصل درباره این موضوع شرح داده ایم:
داوطلبان دیپلمه پنج گروه آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی که مدرک دیپلم خود را در سال 98 و از نظام آموزشی جدید اخذ کرده اند و همچنین امتحانات دروس پایه دوازدهم آنها نهایی سراسری و کشوری برگزار شده، سوابق تحصیلی برای آنها اعمال شده و(نحوه برگزاری کنکور سراسری 98) و سوابق تحصیلی موجود دیپلم ( پایه دوازدهم- سال سوم آموزش متوسطه نظام جدید 6-3-3) به میزان نهایتا 30 درصد به نسبت سوابق تحصیلی داوطلب است. که 20 درصد آن به صورت تاثیر قطعی و 10 درصد به صورت تاثیر تاثیر مثبت در نمره کل نهایی آنها لحاظ می شود.

دیپلمه های سال 84 تا 97

آن دسته از دیپلمه های ریاضی ، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را از سال 84 الی 97 دریافت نموده اند و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده نیز مشمول اعمال سوابق تحصیلی بوده و سوابق تحصیلی موجود دیپلم (پایه یازدهم- سال سوم آموزش متوسطه نظام قدیم) به میزان حداکثر 25 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 90-91 اخذ نموده اند، و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی سراسری و کشوری برگزار شده، مشمول اعمال سوابق تحصیلی بوده و سوابق تحصیلی دوره پیش دانشگاهی (پایه دوازدهم- سال آخر آموزش متوسطه نظام قدیم) به میزان نهایتا 5 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب است.

در مجموع میزان تاثیر سوابق تحصیلی نهایتا 30 درصد است که 20 درصد به صورت قطعی و 10 درصد به صورت تاثیر مثبت در نمره کل نهایی آنها اعمال می شود. یعنی میزان تاثیر قطعی سوابق تحصیلی دیپلم حداکثر 67/16 و میزان تاثیر قطعی سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی حداکثر 33/3 درصد می باشد و در صورتی که سوابق تحصیلی تاثیر مثبت داشته و منجر به افزایش نمره کل شود، به تفکیک برای دیپلم حداکثر 33/8 و برای پیش دانشگاهی حداکثر 67/1 افزایش می یابد.

میزان تاثیر مثبت معدل در کنکور 98

در صورتی که تاثیر مثبت نداشته باشد، ملاک نمره کل کسب شده در آزمون و میزان تاثیر قطعی سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (حداکثر به میزان 20 درصد بر طبق موارد مذکور) خواهد بود.
برای دیگر دیپلمه های(غیر از بندهای دو پاراگراف بالا ) باید گفت که شامل اعمال سوابق تحصیلی نخواهند شد.
در اینجا لازم به ذکر است که وزارت آموزش و پرورش امکان جبران سوابق تحصیلی دیپلم و سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی را برای فارغ التحصیلان دوره متوسطه نظام قبلی که نهایتا تا سال 97، مدرک دیپلم یا پیش دانشگاهی خود را اخذ نموده اند، برای سال 98 مهیا می سازد.
اطلاعات بیشتر در خصوص میزان و تاثیر سوابق تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری ارائه می شود.

منابع درسی کنکور سراسری 


98

4- عناوین دروس پایه دوازدهم دوره دوم متوسطه مرتبط با هر گروه آزمایشی آزمون سراسری که وزارت آموزش و پرورش امتحان آنها را به صورت نهایی برگزار می کند،(نحوه برگزاری کنکور سراسری 98) پس از تصویب در شورای عالی آموزش و پرورش، برای اعمال سوابق تحصیلی اطلاع رسانی خواهد شد.
5- فهرست منابع سوالات آزمون برای داوطلبان هر دو نظام قدیم و جدید بعدا اعلام خواهد شد.

نحوه برگزاری کنکور سراسری 98 برای دیپلمه های فنی حرفه ای و کارودانش

6- دانش آموزان دیپلم فنی حرفه ای و کارودانش می توانند در آزمون سراسری شرکت نمایند. اگر تمایل به اعمال سوابق تحصیلی داشتند، باید در امتحان نهایی درس های شاخه نظری گروه آزمایشی مربوط شرکت کنند و گرنه مشمول اعمال سوابق تحصیلی نمی شوند و نمره ی آزمون سراسری ملاک عمل است.

معیار پذیرش برای رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی

7- معیار پذیرش برای رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی معدل کتبی پایه دوازدهم برای دانش آموزان نظام جدید و برای دانش آموزان نظام قدیم معدل کتبی دیپلم (سال یازدهم) است.
8- دانش آموزان دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی که در گروه آزمایشی انسانی شرکت می کنند، به جای پاسخگویی به سوالات دروس تاریخ 1، 2، 3 و عربی 1، 2، 3 دفترچه اختصاصی گروه علوم انسانی ، به سوالات تاریخ 1، 2، 3 اختصاصی و عربی 1، 2، 3 اختصاصی که مربوط به دروس متوسطه دیپلم علوم و معارف اسلامی است، پاسخ می دهند. (نحوه برگزاری کنکور سراسری 98)سوالات سایر دروس امتحانی همان سوالات گروه آزمایشی علوم انسانی خواهد بود.

نحوه برگزاری آزمون سراسری 99

1- در سال 1399 فقط یک آزمون با یک مجموعه سوال بر اساس نظام جدید آموزشی برگزار خواهد شد.
2- در آزمون سراسری سال 99، میزان تاثیر سوابق تحصیلی، حداکثر 30 درصد با تاثیر قطعی به شرح زیر اعمال می شود.

نحوه تاثیر معدل در کنکور سراسری 99

• آن دسته از دیپلمه های ریاضی و فیزیک ، علوم تجربی، علوم انسانی، و علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را سال 98 و بعد از آن در نظام آموزشی جدید اخذ نموده و امتحانات دروس پایه دوازدهم آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری برگزار شده، مشمول اعمال سوابق تحصیلی شده و سوابق تحصیلی کسب شده در دیپلم به میزان حداکثر 30 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و به صورت تاثیر قطعی در نمره کل نهایی آنها لحاظ می شود.

تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری سال 99

• دیپلمه های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی که دیپلم خود را از سال 84 الی 97 اخذ نموده اند، و امتحانات یک یا چند درس آنها نهایی، سراسری و کشوری بوده، مشمول اعمال سوابق تحصیلی شده و سوابق تحصیلی موجود دیپلم به میزان حداکثر 25 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و با تاثیر قطعی و برای داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر که مدرک دوره پیش دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 90-91 دریافت نموده اند، و امتحانات یک یا چند درس آنها به صورت نهایی، سراسری و کشوری اجرا شده، مشمول اعمال سوابق تحصیلی شده و سوابق تحصیلی کسب شده در دوره پیش دانشگاهی به میزان حداکثر 5 درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود داوطلب و به صورت تاثیر قطعی در نمره کل نهایی آنها لحاظ می شود.

نحوه برگزاری کنکور سراسری سال 99 فنی حرفه ایی کارودانش

3- بندهای 6، 7 و 8 در بند الف مربوط به آزمون سراسری سال 98 در سال 99 نیز عینا برقرار می باشد. ناگفته نماند که تمامی قوانین، مقررات شرایط و ضوابطی که در آزمون سراسری اجرا می شود از جمله سهمیه بندی، بومی پذیری و … مصوب مراجع ذی صلاح از جمله مجلس شورای اسلامی،(نحوه برگزاری کنکور سراسری 98) شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای سنجش و پذیرش دانشجو است و سازمان سنجش آموزش کشور نیز موظف به اجرای این قوانین و مقررات است.

معرفی منابع کمک درسی کنکور سراسری 97

به زودی بهترین منابع کمک درسی کنکور سراسری نظام قدیم 98 و همچنین کنکور سراسری نظام جدید 98 را در لینک زیر می توانید مشاهده نمایید.

بهترین منابع درسی کنکور سراسری 98

 برای مشاهده پربازدید ترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام کنکور سراسری 98، برنامه ریزی درسی کنکور سراسری 98، معرفی منابع کنکور سراسری 98 همراه شما عزیزان خواهند بود. برای ارتباط با مشاوران تحصیلی درخت دانش می توانید با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : نحوه برگزاری کنکور سراسری 98, مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 99 شرایط ثبت نام در کن, برنامه ریزی درسی کنکور سراسری 98, معرفی منابع کنکور سراسری 98, تاثیر معدل در کنکور سراسری نظام جدید, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 221 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 18:40

آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟

آیا امکان حذف تکمیل ظرفیت هست؟

ذخیره تکمیل ظرفیت چیست؟

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کی منتشر خواهد شد؟

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

نحوه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به چه صورت است؟

ظرفیت دانشگاه های سراسری 97 چقدر است؟

و …؟؟

هر ساله تعدادی از رشته ها و دانشگاه ها به دلیل انصراف دانشجو،عدم مراجعه داوطلب برای ثبت نام در کد رشته مورد نظر و یا ثبت نام در رشته دیگر دارای ظرفیت خالی می شوند که بالطبع دانشگاه ها زمانی متوجه خواهند شد ظرفیتی که پیش بینی کردند واعلام قبولی کردند به داوطلبان خالی هست که ثبت نام نهایی از پذیرفته شدگان پایان بپذیرد.

پس از پایان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود  کنکور سراسری سال 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی(دانشگاه های روزانه ،شبانه ،پیام نور ،غیر انتفاعی و پردیس های خودگردان) در تکمیل ظرفیت کنکور ساسری 97 رشته محل های خالی خود را جهت تکمیل ظرفیت اعلام خواهند کرد.

با اعلام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 از طرف دانشگاه ها دانشجویانی که می‌خواهند شانس خود را برای قبولی مجدد امتحان کنند، میتوانند دوباره انتخاب رشته کنند.

تکمیل ظرفیت 97 چیست؟

تکمیل ظرفیت به معنای شانس دوباره ای هست که دانشگاه ها به داوطلبان جهت ثبت نام می دهند، یعنی در واقع دانشگاه ها ظرفیت خالی خود و یا ظرفیتی که اضافه کرده اند را از طریق سازمان سنجش آموزش کشور با تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 پر میکنند.(آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟)

آیا امکان حذف تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 هست؟

در جواب به سوال آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟

وزارت علوم برای کنکور سراسری 97 تغییراتی در پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایجاد کرده است که در ادامه واقعیت تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 بیان خواهد شد.

بر اساس اعلام آقای مجتبی شریعتی نیاسر (معاون آموزشی وزارت علوم) از سال تحصیلی جدید در نیمسال تحصیلی اول مهر ماه سال 97 دوره تکمیل ظرفیت برای کنکور سراسری 97 نخواهیم داشت.

“حذف تکمیل ظرفیت در راستای افزایش کیفیت گرایی در آموزش عالی اجرا خواهد شد”

اما آیا اینکه این مصوبه به دانشگاه ها ابلاغ شده و برای سال تحصیلی 97-98 تکمیل ظرفیت نداریم در هاله ای از ابهام هست و باید منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در مورد تکمیل طرفیت کنکور سراسری 97 باشیم.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به چه کسانی تعلق نمی گیرد؟

تمام داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 مجاز شدند می توانند در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 شرکت نمایند، چه آنهایی که در انتخاب رشته اولیه قبول شده باشند و چه قبول نشده باشند؛ در واقع شرایط انتخاب رشته تکمیل ظرفیت 97 مجاز بودن در نتایج انتخاب رشته کنکور 97 می باشد.(آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟)

برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 97، شرایط اختصاصی و آخرین رتبه های قبولی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق شماره تلفن ثابت تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید:

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۷

در گذشته، اگر داوطلب بعد از انتخاب رشته  کنکور سراسری 97 در دوره‌های غیرروزانه قبول نمی‌شد، مجاز به شرکت در تکمیل ظرفیت نبود اما چند سالی است که این قانون برداشته شده است و غیرروزانه‌ها هم مشمول این طرح هستند.

“تمام افراد مجاز در انتخاب رشته می توانند در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری شرکت نمایند”

آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟

نحوه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 به چه صورت است؟

ثبت نام انتخاب رشته تکمیل ظرفیت 97 آخرین قطعه پازل از جورچین کنکور سراسری 97 خواهد بود، قبل از هرچیزی باید منتظر اعلام سازمان سنجش آموزش باشیم در باره اعلام رشته محل های دارای ظرفیت جهت تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 که هر رشته همانند انتخاب رشته کنکور سراسری 97  داری یک کدرشته است و هر داوطلب میتواند 50 کد رشته انتخاب نماید.

پس با توجه به ظرفیت های موجود رشته ها و همچنین تمرکز زیاد در هنگام انتخاب رشته خود، از وجود اشتباهات جلوگیری نمایید.

اولویت های انتخابی شما در تکمیل ظرفیت مهم است در صورتی که اولویت های بعدی خود را در تکمیل ظرفیت بخواهید امکان اعتراض برای نتایج تکمیل ظرفیت نخواهیم داشت.

در صورتی که داوطلبانی که انتخاب رشته موفق داشته اند و در تکمیل ظرفیت شرکت کنند، در صورت عدم قبولی در تکمیل ظرفیت، هیچ چیزی را ازدست نداده اند و فقط شانس خود را برای انتخاب رشته یا دانشگاه بهتر امتحان کرده اند.

“قبول شدن شما در تکمیل ظرفیت به منزله لغو قبولی قبلی شما خواهد بود”

زمان اعلام دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

زمان دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 در صورت انتشار از نیمه دوم آبان ماه 97 منتشر خواهد شد.

شایان ذکر هست که تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 مجزا از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 خواهد بود.

برای اطلاع از تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97 بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:(آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟)

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 97

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

برای مشاهده پربازدیدترین مقالات درخت دانش بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

پانسیون مطالعاتی درخت دانش

نحوه برگزاری کنکور سراسری 98

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 شامل رشته های پزشکی، پیراپزشکی، مهندسی، علوم انسانی، هنر و زبان می باشد جهت مشاهده لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 کلیک کنید.

با اعلام ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 97 مشاوران درخت دانش با انتخاب رشته واقع بینانه و اولویت بندی بر اساس علائق و بازار کار رشته ها بهترین انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت برای شما انجام خواهند داد.

“انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97 دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد را به مشاوران تحصیلی درخت دانش بسپارید”

مشاوره غیر حضوری در مورد آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم؟ با شماره 9099072943 با تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد در تمام نقاط کشور و مشاوره حضوری خود را می توانید با شماره تلگرام 09033806196 رزرو نمایید.

برای عضویت در خبرنامه اعلام نتایج آزمون ها در کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh درخت دانش عضو شوید.

مشاوره تحصیلی...
ما را در سایت مشاوره تحصیلی دنبال می کنید

برچسب : آیا برای کنکور سراسری 97 تکمیل ظرفیت داریم, آیا امکان حذف تکمیل ظرفیت هست, دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97, تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97, نحوه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 97, نویسنده : negarrostami negar1 بازدید : 212 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 18:38